بازی و سرگرمی

بررسی بازی A Way Out – مجله فناوری کلیک برتر

بازی A Way Out ساخته شده توسط استودیو هیزل‌لایت می باشد که برای پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل اجراست. استودیو هیزل‌لایت یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده بازی های کامپیوتری می باشد که در سابقه کار خود نمی توان بازی ضعیفی را مشاهده نمود. این کمپانی در طول سالیان فعالیت خود همواره طرفدارن خود را راضی نگه داشته است. بازی A Way Out از نظرات مختلف دارای اهمیت می باشد.

اولین و مهم ترین اهمیت این بازی آن است که با ساخته جدید جوزف رو به رو خواهیم بودیم که پیش از آن بازی منحصر به فردBrothers: A Tale of Two Sons  را ساخته بود. طرفداران این استودیو بی صبرانه منتظر ارائه این بازی هستند زیرا به طور حتم تجربه ای فوق العاده در انتظار آن ها خواهد بود. بازی A Way Out به اندازه ای جذاب و منحصر به فرد است که می توان آن را جز بهترین بازی های سال 2018 دانست. ناشر بازی A Way Out  کمپانی الکترونیک آرتز می باشد که این بازی را در پروژه EA Originals قرار داده است. هدف این پروژه، حمایت از بازی سازان مستقل می باشد. این بازی برای اولین بار در کنفرانس EA در نمایشگاه E3 در سال گذشته معرفی گردید.

A Way Out

داستان بازی A Way Out

داستان بازی A Way Out در رابطه با دو شخصیت به نام های لئو و وینسنت می باشد که این دو نفر در ابتدا باید با همکاری یکدیگر از زندان فرار کنند و سپس از دست نیروهای پلیس فرار کنند. آنچه این بازی را متمایز می نماید، آن است که این بازی را فقط می توان به صورت دو نفره، آفلاین یا آنلاین انجام داد. این بازی هیجانی به علت برخورداری از این ویژگی حس همکاری را در مخاطب خود ایجاد می کند. در ابتدای بازی از شما و همراهتان در خواست می شود که بین دو کارکتر نام برده، یک نفر را انتخاب کنید. این دو شخصیت هریک دارای ویژگی های اخلاقی خاصی هستند. مثلا لئو دارای شخصیت دمدمی مزاج است که خشونت راه حل تمام مشکلات می پندارد ولی وینسنت دارای شخصیت آرامی است و در کمال خون سردی مشکلات را حل می نماید.

بازی A Way Out

هر چند خصوصیات اخلاقی این دو با یکدیگر متفاوت می باشد، ولی بر روی هدفی یکسان که فرار از زندان است، تمرکز نموده اند. در بازی، جنایتکاری به نام هاروی به هر دو شخصیت نام برده خیانت کرده است و از همین جهت این دو نفر قصد فرار از زندان و کشتن آن را خواهند داشت. در طول بازی در مسیرهای پر پیچ و خمی قرار خواهید گرفت که بر سر هر پیچ تجربه ای جدید در انتظار شما خواهد بود. انتخاب مسیر در این بازی بر داستان و پایان آن تاثیری نخواهد داشت و تنها تجربه های متفاوتی را ارائه خواهد داد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا