بازی و سرگرمی

بازینامه | شایعه: زمان رونمایی از بازی WWE 2K23 تا رویداد رویال رامبل به تعویق افتاد

اینطور که به نظر می‌رسد، استودیوی بازی‌سازی 2K Sports در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۸ بهمن ۱۴۰۱ از بازی WWE 2K23 در جریان رویداد سالانه رویال رامبل رونمایی می‌کند که اطلاعاتی از گیم‌پلی به صورت عملی، مسابقه و حالت جدید و برخی دیگر از موارد بخش داستانی خواهد شد.

پس از سال‌ها شکست وحشتناک و غیرقابل تحمل در زمینه ساخت بازی ویدیویی مبتنی بر شبیه‌ساز کشتی‌کج توسط استودیوی بازی‌سازی 2K Sports و Visual Concepts، آن‌ها با استراحت ۲ ساله توانست محصولی خوب و قابل توجه در اسفند سال گذشته به نام WWE 2k22 منتشر کنند و از لحاظ تجاری و انتقادی با انتظارات فراتری روبه‌رو شوند.

به رسم هر سال، نسخه جدید مجموعه WWE 2K یعنی بازی WWE 2K23 امسال برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ اما اینکه بازه زمانی آن چه موقع برنامه‌ریزی شده، هنوز سوالی غیرقابل پاسخ است. با توجه به اینکه نسخه‌ جدید عناوین ورزشی و سالانه در ماه سپتامبر یعنی ۳ ماه انتهای سال منتشر می‌شوند و نسخه‌های قبلی شبیه‌ساز مسابقات کشتی‌کج هم از این مورد استثناء نبود؛ اما پس از آن استراحت ۲ ساله روند انتشاراتی فرانچایز نیز تغییر کرد و هر نسخه جدید به ۳ ماه ابتدای سال تازه میلادی منتقل شد.

به تازگی تام هندرسون، یکی از خبرنگاران معتبر صنعت بازی‌های ویدیویی و افشاگر اطلاعات مهم از استودیوهای سازنده و بازی‌های در دست توسعه، در خبری از خبرگزاری Insider Gaming با افرادی که در توسعه بازی نقش دارند صحبت کرده و آن‌ها توضیح دادند که کمپانی 2K Sports در رویداد مسابقات سالانه رویال رامبل که توسط کمپانی WWE در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

ظاهراً در طول این رویداد قرار است از بازی WWE 2K23 رونمایی شود و همچنین طرفداران می‌توانند منتظر ارائه اطلاعاتی از بخش داستانی با نام 2K Showcase، اجرای گیم‌پلی به صورت عملی و هر آنچیزی که مربوط به اولین نگاه می‌شود را داشته باشند. بر اساس شایعات دیگر، حالت جدید مسابقات به تازگی برای مجموعه طراحی شده که از آن نیز در طول رویداد یادشده صحبت خواهد شد.

البته این تمام موضوعات پیرامون بازی WWE 2K23 نیست و طبق اطلاعات دیگر، در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ جزئیات دیگری نیز با بازیکنان به اشتراک گذاشته می‌شود و در نهایت بازی برای انتشار در پایان ماه مارس آماده خواهد شد.

اگرچه هنوز از پلتفرم‌های نهایی آن رونمایی نشده است و احتمالاً در اولین نگاه چنین چیزی مشخص خواهد شد؛ اما با در نظر گرفتن روند انتشار بازی WWE 2K22 و به پایان نرسیدن قطعی عمر کنسول‌های نسل هشتمی، می‌توان گفت که بازی WWE 2K23 در نهایت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و نسخه بعدی نیز از همین روال پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که نمی‌توانیم پیرامون موضوعات گیم‌پلی بازی WWE 2K23 اظهارنظر کنیم، اطلاعات افشاء شده دیگر به ما نشان می‌دهد که سیستم پین کردن حریف به‌روزرسانی شده و بخش‌های تازه ساخت مجموعه مثل MyFaction و MyGM نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است تا پس از انتشار این محصول به صورت جهانی، بازی‌بازها ارزش تکرار محتواها را به خوبی شناسایی کنند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی 2K Sports، وب سایت بازینامه را حتماً‌ دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا می‌توانیم درست همانند بازی WWE 2K22 انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی‌ را در بازی WWE 2K23 داشته باشیم؟ به عنوان یک طرفدار قدیمی، دوست دارید چه ویژگی‌هایی از بازی‌های قبلی در این محصول پدیدار شوند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا