رمزارزها

عشقی: بورس در اندیشه توکنایز کردن دارایی‌های مالی است!

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، طی اظهاراتی در نشست خبری با خبرنگاران، خبر از احتمال توکنایز کردن دارایی‌های مالی در آینده داده است.

«مجید عشقی»، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص ریزش اخیر بورس اظهار داشت: «از هفته آینده به صورت مستمر عرضه اولیه خواهیم شد. شرایط بازار را هم در نظر خواهیم گرفت، اما با توجه به نقدینگی موجود در بازار، اتفاقی نخواهد افتاد و استقبال خوبی خواهد شد. روند نزولی اخیر بورس، طبیعت بازار است. بعد از رشد بازار از آبان ماه تا اردیبهشت، رشد 60 درصدی را تجربه کردیم.»

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: مدیرعامل بورس تهران از عرضه یک شرکت بزرگ اقتصاد دیجیتال در بورس تا پایان اردیبهشت 1402 خبر داد

احتمال توکنایز کردن دارایی‌های مالی

همچنین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران در مورد تغییر ساعات معاملات یا فعالیت شبانه‌روزی بورس نیز اعلام کرد: «24 ساعته شدن بورس منطقی نیست. برخی از صندوق‌ها هستند که به صورت شبانه‌روز خرید و فروش می‌شوند. پیشنهادهایی درباره توکنایز کردن دارایی مالی داریم که به ‌نوعی دیجیتال کردن سهام در بخش کالایی است. در این خصوص، هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.»

بیشتر بخوانید ...   پیش بینی قیمت بایننس کوین 2024 و سال های آینده

توکنایز کردن دارایی‌های مالی

عشقی در پایان خاطرنشان کرد «درصورتی که این حوزه راه‌اندازی شود، می‌توانیم آن را به صورت 24 ساعته داشته باشیم؛ چرا که ساختارهایش با بازار سنتی کاملاً متفاوت است. البته عجله‌ای برای این کار نداریم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح توکنایز کردن دارایی‌های مالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا