رمزارزها

آیا ایردراپ متامسک و اسنپ شات ۱۱ فروردین صحت دارد؟

شرکت سازنده کیف پول غیرحضانتی محبوب متامسک در مورد شایعات اسنپ‌شات و ایردراپ به کاربران خود هشدار داد. این هشدار پس از ماه‌ها شایعه در مورد ایردراپ متامسک و افزایش کلاهبرداری در فضای کریپتو و دارایی‌های دیجیتال اعلام شده است.

به‌تازگی کلاهبرداران در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی را در مورد اسنپ‌شات تاریخ ۳۱ مارس برابر با ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ و ایردراپ پس از آن منتشر کرده‌اند. متامسک می‌گوید این شایعات را باور نکنید، چون واقعیت ندارند و ممکن است با کلیک روی لینک‌های آلوده یا وارد‌شدن به سایت‌های حاوی بدافزار، دارایی‌های خود را از دست بدهید.

تب ایردراپ در سال‌های اخیر بسیار بالا گرفته است و در ایران نیز کاربران زیادی تمام وقت خود را صرف یافتن و دریافت ایردراپ می‌کنند. ایردراپ آربیتروم در هفته گذشته اشتیاق کاربران برای کسب درآمد ساده از فضای کریپتو را افزایش داد. طبق شایعات مربوط به متامسک، اسنپ‌شات تاریخ ۳۱ مارس براساس حجم و تعداد تراکنش‌ها و استفاده از قابلیت‌هایی مانند سواپ و بریج ثبت می‌شود. بنابراین کاربران ممکن است با هدف افزایش تعداد تراکنش‌ها یا نقل‌وانتقال دارایی‌ها از طریق بریج، به دام کلاهبرداران بیفتند.

بیشتر بخوانید ...   SEC از بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان و مدیرعامل آن شکایت کرد

منشأ شایعات ایردراپ متامسک چیست؟

هنوز مشخص نیست چرا تاریخ ۳۱ مارس برای اسنپ‌شات متامسک سر زبان‌ها افتاده است، اما احتمال می‌رود که صحبت‌های «جو لوبین»، مدیرعامل شرکت سازنده متامسک، یعنی کانسنسیس (ConsenSys) و هم‌بنیان‌گذار اتریوم در این زمینه نقش داشته است. او در تاریخ ۱۴ مارس برابر با ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که غیرمتمرکز بودن متامسک را افزایش دهد. لوبین اشاره کرد که توکن ویژه‌ای برای افزایش عدم تمرکز این کیف پول غیرحضانتی عرضه می‌شود. بااین‌حال هنوز اطلاعاتی در مورد ایردراپ رسمی متامسک در دست نیست.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا