رمزارزها

همکاری جدید توییتر با eToro؛ تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر

تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر با همکاری eToro تحقق یافت. با این همکاری جدید، کاربران توییتر امکان دسترسی به سهام، رمزارزهای خود و … را خواهند داشت.

بنابر همکاری توییتر با شرکت معاملات اجتماعی eToro، تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر محقق شده است. با این خبر از روز گذشته تمامی کاربران توییتر می‌توانند تمامی نمودارهای مالی خود را از طریق ابزارهای مالی قرار داده شده در برنامه توییتر مشاهده و از طریق eToro اقدام به خرید و فروش سهام، ارزهای دیجیتال و … کنند.

بیشتر بخوانید: خرید 100 هزار پردازنده گرافیکی برای توییتر توسط ایلان ماسک ؛ ماسک در حال توسعه رقیب ChatGPT

تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر محقق شد

طبق گزارش جدید CNBC، از روز گذشته (پنجشنبه، 24 فروردین‌ماه) یک ویژگی جدید به برنامه توییتر اضافه شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نمودارهای بازار را از طریق طیف گسترده‌ای از ابزارهای مالی مشاهده کنند و با کمک eToro سهام و سایر دارایی‌ها را خریداری کنند یا بفروشند.

تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر محقق شد

علاوه‌براین، قالب $Cashtag موجود در توییتر که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی یک هشتگ مالی کلیک کنند و اطلاعات بیشتری در مورد یک سهام خاص را مشاهده کنند، با وجود این ویژگی می‌تواند داده‌های واقعی را نشان دهد. این داده‌ها همچنان توسط ردیاب بازار TradingView ارائه خواهند شد.

همچنین یک دکمه eToro در زیر نمودارهای قیمت زنده وجود دارد که کاربران با کلیک‌کردن روی آن می‌توانند آمارها را از طریق پلتفرم eToro بررسی کنند. بااین‌حال، برای استفاده از ویژگی باید یک حساب کاربری در eToro ایجاد کرد. «کریس ریدی»، معاون فروش و بازاریابی جهانی توییتر در بیانیه‌ای گفت:

این شرکت به‌طور آشکار در تلاش است تا پیشنهادات خود را با «اطلاعات اضافی بازار و دسترسی بیشتر به قابلیت‌های سرمایه‌گذاری» متنوع کند. به گفته توییتر، در سه ماهه اول سال 2023، 498 میلیون توییت درباره امور مالی یا تجاری ارسال شده است.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرده است، این شرکت در تلاش برای کاهش هزینه‌های خود، 80 درصد از نیروی کارش را اخراج کرد. ماسک یک مدل اشتراک به‌روزرسانی‌شده راه‌اندازی کرد که تیک آبی، تبلیغات کمتر و افزایش نمایش توییت‌ها را با قیمت 8 دلار در ماه به کاربران ارائه می‌کند.

همچنین توسعه‌دهندگان برای استفاده از API آن باید هزینه پرداخت کنند. تمام این کارها در حالی انجام شده بود که طبق گزارش‌ها، بیش از 500 تبلیغ‌کننده، هزینه‌های تبلیغاتی خود در توییتر را متوقف کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تسهیل خرید سهام و ارز دیجیتال در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا