رمزارزها

محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی کدامند؟

محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی مشخص شدند. براین اساس کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف محبوب‌ترین رمزارزها از نگاه خود را انتخاب کردند.

طبق گزارشی که توسط پلتفرم LunarCrush منتشر شده است، کاربران محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کردند تا مشخص شود که ارزشمندترین ارز دیجیتال از نگاه آنان کدام است. بر اساس این گزارش، رمزارز دوج‌کوین و شیبا اینو توانستند از لحاظ تعداد منشن در این شبکه‌های اجتماعی در بین 10 ارز دیجیتال محبوب در شبکه‌های اجتماعی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT در سال 2023 ؛ این NFTها را زیر نظر داشته باشید

محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی از نگاه کاربران مشخص شدند

طبق گزارش‌ها، در این لیست، بیت کوین (BTC) در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن، یونی سواپ (UNI)، اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE)، بی‌ان‌بی (BNB)، شیبا اینو (SHIB)، سولانا (SOL)، فلوکی (FLOKI)، آربیتروم (ARB) و کاردانو (ADA)، به ترتیب جایگاه‌های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.
در بین پروژه‌های مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز، مجموعه‌های Azuki، Volted Dragons Sailors Club ،Sorare ،KILLABEARS OnChainMonkey و VeeFriends به ترتیب در جایگاه‌های اول تا ششم این لیست قرار دارند.

بیشتر بخوانید ...   نوبیتکس با استیکینگ به‌سوی دنیای غیرمتمرکز حرکت می‌کند

محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی از نگاه کاربران مشخص شدند
پس از اینکه داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای ماه مارس منتشر شد و ارقام منتشرشده کمتر از انتظارات تحلیلگران بود، قیمت بیت کوین توانست به بالای سطح ۳۰ هزار دلار صعود کند. اتریوم نیز از بیت کوین پیروی کرد و پس از اجرای موفقیت‌آمیز ارتقای شاپلا (Shapella) در اواخر هفته گذشته، قیمت این رمزارز به بالاتر از سطح روانی ۲ هزار دلار رسید.

با وجود به‌روزرسانی اتریوم و افزایش قیمت رمزارز بومی آن، در لیست رمزارزهای ترند بازار در وبسایت CoinMarketCap، شیبا از اتریوم جلوتر است. در این میان، لازم به ذکر است که به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر احتمال بازگشایی صرافی FTX، توکن بومی آن، یعنی FTT در این لیست جلوتر از شیبا و در جایگاه چهارم قرار دارد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن FTT در یک هفته گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا