رمزارزها

سیستم شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی معرفی شد

سیستم شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی توسط دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری ایالت کالیفرنیا (DFPI) معرفی شد.

این سیستم تحت عنوان Crypto Scam Tracker بوده و می‌تواند کلاهبرداری‌های مربوط به ارز دیجیتال را شناسایی کند. در واقع این ردیاب یک بانک اطلاعاتی است که امکان جست‌وجو بر اساس نام شرکت، نوع کلاهبرداری یا کلمات کلیدی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد به رمزارز ؛ کریپتو با ذهن ما چه می‌کند؟

سیستم شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی معرفی شد

DFPI هر سال شکایت‌های زیادی را در خصوص کلاهبرداری‌های کریپتویی دریافت می‌کند و با توجه به این اطلاعات گزارش شده، سیستم Crypto Scam Tracker را راه اندازی کرده است.

این رگولاتور گفته است همان‌طور که گزارش‌های جدیدی مبنی بر کلاهبرداری‌ در حوزه ارزهای دیجیتال ظاهر می‌شود، DFPI به‌ طور مداوم این ردیاب را به‌روزرسانی می‌کند تا فوراً به مردم هشدار دهد و از آنها محافظت کند.

این دپارتمان در ادامه اظهار کرد:

این ردیاب با شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی و بررسی شکایات ارائه‌شده توسط مردم و اطلاع‌‎رسانی آنها، به کاربران و سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا تحقیقات خود را در این موارد انجام دهند و از آسیب رساندن به خود و دیگران جلوگیری کنند.

سیستم شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی معرفی شد

به علاوه، در این بانک اطلاعاتی یک واژه‌نامه وجود دارد که هدف آن، کمک به مصرف‌کنندگان در درک بهتر کلاهبرداری‌های رایج در زمینه ارزهای دیجیتال است. کلوتیلد هیولت، کمیسیونر DFPI اظهار داشت:

کلاهبرداران منتظر فرصت هستند که از علاقه عمومی شکل‌گرفته توسط کاربران ناآگاه به دارایی‌های رمزارزی سوءاستفاده کنند. از طریق این ردیاب جدید همراه با تلاش‌های اجرایی دقیق، DFPI متعهد است که این کلاهبرداران بی‌رحم را به کاربران معرفی و از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران محافظت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سیستم شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید ...   بنیان‌گذار صرافی ورشکسته FTX به دادن ۴۰ میلیون رشوه به مقامات چینی متهم شد


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا