رمزارزها

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت [+آخرین مهلت برداشت وجه]

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت از تاریخ 22 مه (امروز) آغاز شده است و این صرافی فرصت محدودی برای برداشت وجه کاربرانش در نظر گرفته است.

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت با موضوع تحقیق در مورد یکی از کارمندان سابقش درهم‌‌آمیخته شده است. بهتر بگوییم، استارت تعطیلی این صرافی از زمانی خورده که تحقیقات برای کارمند سابق این صرافی در آگوست ۲۰۲۲ آنقدر به Hotbit ضربه زد که ناچار شد برای چند هفته فعالیتش را متوقف کند. همچنین صرافی ارز دیجیتال هات‌بیت به مشتریان خود اعلام کرده است که هرچه سریعتر وجوه خود را به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی برداشت کنند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: به زودی معاملات ارز دیجیتال با تلویزیون‌های الجی امکان‌پذیر می‌شود

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت خبرساز شد

صرافی رمزارزی هات‌بیت (Hotbit) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ ۲۲ می، فعالیت خود را متوقف می‌کند. این صرافی از کاربران خود خواسته که تا قبل از ۲۱ ژوئن، ساعت ۰۴:۰۰ UTC، وجوه خود را برداشت کنند.

توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت خبرساز شد
بر اساس اطلاعیه هات‌بیت، این صرافی اعلام کرده که شرایط عملیاتی آن از زمانی که تحقیقات در مورد یکی از اعضای سابق تیمش در آگوست ۲۰۲۲ آغاز شد، بدتر شده است. به گفته هات‌بیت، در نتیجه این تحقیقات، این صرافی مجبور شد تا هفته‌ها تجارت خود را متوقف کند.
علاوه بر این، به گفته هات‌بیت، سقوط صرافی FTX و بحران‌ بانکی اخیر، از دلایل بدتر شدن جریان نقدی آن بوده است. تیم هات‌بیت گفته که این حوادث، منجر به خروج مداوم وجوه از صرافی‌های متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید ...   استقبال از پروپوزال بازوی تحقیقاتی نوبیتکس

تیم Hotbit همچنین معتقد است که صرافی‌های متمرکز به طور فزاینده‌ای دست‌و‌پا گیر می‌شوند و بعید است که ترندهای بلندمدت را برآورده کنند. این صرافی گفته که تنها راه‌حل، غیرمتمرکزتر شدن یا پذیرش مقررات است.
یکی دیگر از دلایل تعطیلی صرافی هات‌بیت، حملات سایبری مکرر و بهره‌برداری از نقص‌های پروژه توسط مهاجمان، عنوان شده است.

به دنبال انتشار این خبر، تعدادی از اعضای جامعه گزارش دادند که قادر به برداشت وجوه خود از صرافی هات‌بیت نیستند و بیان داشتند که وقتی گزینه برداشت غیرفعال شده است، چگونه برداشت کنیم؟ لطفا گزینه برداشت را فعال کنید. برخی دیگر نیز در مورد لینک‌های فیشینگی که وانمود می‌کنند صرافی رسمی هات‌بیت هستند، به کاربران هشدار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقف فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا