رمزارزها

تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین و افزایش قیمت 20 درصدی این رمزارز!

تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین موجب افزایش 20 درصدی قیمت این ارز دیجیتال محبوب شد. تاثیر ایلان ماسک در این اتفاق کاملا مشهود است!

ایلان ماسک در یک حرکت جالب و پربحث دیگر تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین را در دستور کار قرار داد. اقدامات ثروتمندترین فرد جهان اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و او هرازچندگاهی دست به کاری غیرقابل پیش‌بینی می‌زند. لوگوی رمزارز دوج‌کوین که به رمزارز ایلان ماسک نیز معروف شده، اکنون جای لوگوی اصلی توییتر (پرنده آبی‌رنگ) را گرفته و همین مسئله منجر به افزایش 20درصدی ارزش این رمزارز شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید API توییتر مشخص شد؛ کیسه بزرگ ایلان ماسک برای پول کاربران توییتر!

تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک، مالک ثروتمند و شناخته‌شده توییتر بار دیگر با انتشار توییتی درمورد دوج کوین قیمت این رمزارز را تکان داد. ماسک پیش از این هم چندین مرتبه با صحبت یا توییت درمورد این میم‌کوین محبوب باعث صعود یا سقوط ارزش آن شده است. قیمت دوج‌کوین تا زمان نگارش خبر و تنها 45 دقیقه پس از توییت ایلان ماسک ۲۰ درصد افزایش یافته است.

ایلان ماسک در حالی با انتشار یک میم بازار به اوج مجدد دوج‌کوین کمک می‌کند که پیش از هم بسیاری درمورد احتمال ایفای نقش این میم‌کوین در توییتر تحت مالکیت او گمانه‌زنی می‌کردند.

ماسک دوشنبه شب با انتشار تصویر یک میم که در آن نماد دوج‌کوین (تصویر یک سگ) به چشم می‌خورد و گواهینامه‌ای با تصویر توییتر را ارائه کرده باعث شد تا بسیاری همانند دفعات قبلی سریعا برای خرید این رمزارز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید ...   بهترین اینترنت ترید و گیم + بهترین اینترنت سازمانی چیست؟

 

تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک رخ داد

با توجه به توییت بالا طبیعی است که بسیاری از فعالان بازار با گمانه‌زنی درمورد نقش دوج‌کوین در آینده توییتری که حالا ماسک به نظر آن را بخش مهمی از توییتر می‌داند به سمت سرمایه‌گذاری روی این رمزارز بروند.

گفتنی است با وجود رضایت طرفداران این رمزارز از توییت‌های ایلان ماسک و سود برخی از فعالان بازار، بسیاری از کریپتویی‌ها از توییت‌های این چنین درمورد میم‌کوینی که پشتوانه بنیادین چندانی ندارند انتقاد کرده‌اند. منتقدان می‌گویند توییت‌های ایلان ماسک باعث نوسان شدید و درنتیجه از دست رفتن پول سرمایه‌گذاران خرد می‌شود.

بعلاوه از نگاه کریپتویی‌ها سرمایه‌ عظیمی که به سمت میم‌کوین‌های اینچنینی روانه می‌شود بهتر است روی رمزارزهای کاربردی از جمله بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری شوند.

تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک رخ داد

با این همه تاثیر ماسک بر بازار دوج‌کوین اجتناب ناپذیر است و با اینکه هدف نهایی این میلیاردر شوخ‌طبع ممکن است تنها یک شوخی ساده باشد اما بازار به توییت‌های ثروتمندترین فرد جهان واکنش نشان می‌دهد و هر بار شاهد تکان‌های شدید قیمت هستیم. پیش از این هم با نهایی شدن قرارداد خرید توییتر از سوی ایلان ماسک قیمت دوج‌کوین افزایش قابل توجهی یافت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تغییر لوگوی توییتر به دوج کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا