رمزارزها

افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد؛ انجام تمام مبادلات رمزارزی با چت‌بات هوشمند

افزونه ChatGPT سولانا رونمایی شد. با این افزونه هوشمند حالا می‌توان تمام معاملات ارزی را به سهولت و با هوش مصنوعی انجام داد.

افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد. با این افزونه جدید به جت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT این چت‌بات وارد معاملات ارزی شده و نظارت مستقیم بر این معاملات را برعهده خواهد گرفت. کاربران بلاکچین سولانا نیز با استفاده از این افزونه می‌توانند با شبکه بلاکچین ارتباط برقرار کرده و امکان انجام همه معاملات ارزی و کنترل کیف پول و غیره را با چت‌بات ChatGPT دارند.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: چت بات روسی GigaChat برای رقابت با ChatGPT معرفی شد

افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد

تیم سولانا لبز (Solana Labs) یک افزونه برای ChatGPT معرفی کرده که به کاربران این چت‌بات اجازه می‌دهد تا با شبکه بلاکچین سولانا تعامل داشته باشند. طبق گزارش‌ها، کاربران می‌توانند از این افزونه برای بررسی موجودی کیف پول، انتقال توکن‌ها و خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از داخل ChatGPT استفاده کنند.

کاربران می‌توانند از این افزونه برای دریافت فهرستی از NFTهای متعلق به یک آدرس خاص در شبکه سولانا، ارسال تراکنش سولانا به آدرس دیگر و خرید NFT کمک بگیرند. جزئیات فنی در GitHub نیز نشان می‌دهند که این افزونه می‌تواند اطلاعات مربوط به موجودی حساب، دارایی‌های نگهداری شده، تراکنش‌ها، امضاها، مجموعه‌های NFT و موارد دیگر را بازیابی کند.

بیشتر بخوانید ...   ارزهای دیجیتال جدید در آبان‌تتر لیست شدند

افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد

تیم سولانا هنوز اعلام نکرده که این افزونه چه زمانی برای استفاده عمومی راه‌اندازی خواهد شد، اما گفته که توسعه‌دهندگان می‌توانند افزونه‌های خود را با استفاده از کد این پروژه ایجاد کنند.

اخبار مربوط به افزونه ChatGPT سولانا در حالی منتشر می‌شود که تیم بایننس نیز در ۲۴ آوریل یک ربات چت مبتنی بر این ابزار را با نام «Sensei» راه‌اندازی کرد. این چت‌بات برای کمک به کاربران این صرافی برای دسترسی به اطلاعات موجود در آکادمی آموزشی بایننس ایجاد شده است. همان روز، شرکت ویزا هم از برنامه‌های خود برای استخدام یک توسعه‌دهنده بلاکچین متمرکز بر هوش مصنوعی خبر داده بود.

خارج از صنعت بلاکچین نیز، شرکت‌هایی همچون Marvel Studios و Epic Games به پتانسیل‌های فناوری هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اضافه شدن افزونه ChatGPT سولانا با هدف نظارت بر معاملات ارزی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا