کامپیوتر و سخت افزار

گیگابایت کارت گرافیک Radeon RX 7600 Gaming OC را معرفی کرد

شرکت گیگابایت، به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر سخت افزارهای گیمینگ، امروز یک کارت گرافیک جدید بر مبنای پردازنده گرافیکی AMD Radeon™ RX 7600 و با معماری AMD RDNA™ 3 معرفی کرده است. کارت گرافیک Radeon RX 7600 GAMING OC 8G گیگابایت به سیستم خنک کننده WINDFORCE پرچمدار گیگابایت مجهز شده است که عملکرد، جلوه‌های بصری و کارایی بی‌سابقه‌ای را برای تجربه بازی و استریم با وضوح 1080p را ارائه می‌دهد.

سیستم خنک کننده WINDFORCE وجه تمایز محصول گیگابایت

سیستم خنک کننده WINDFORCE گیگابایت به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است. این کارت دارای سه فن پره‌ای منحصر به فرد با چرخش متناوب، لوله‌های حرارتی کامپوزیت مسی در تماس مستقیم با پردازنده گرافیکی، فن‌های سه بعدی فعال است که همگی کاملا هماهنگ با یکدیگر کار می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن گرما را اتلاف کنند. فناوری Spinning جایگزین، فن مرکزی را در جهت مخالف فن‌های جانبی می‌چرخاند و جریان هوا را در همان جهت هدایت می‌کند و به این ترتیب فشار هوا را دو برابر می‌کند و در عین حال تلاطم هوا را کاهش می‌دهد. این روش به طور موثر گرما را از بالا و پایین کارت گرافیک دفع می‌کند و در نتیجه عملکرد خنک کننده بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

گیگابایت Radeon RX 7600 Gaming OC

فن های WINDFORCE از روان کننده نانو گرافن استفاده می‌کنند که می‌تواند عمر فن را تا 2.1 برابر افزایش دهد و تقریباً طول عمر یک بلبرینگ دوبل را ارائه دهد و در عین حال عملکردی کاملا بی‌صدا را ارائه دهد. صفحه محافظ پشتی نه تنها ساختار کلی کارت گرافیک را تقویت می‌کند، بلکه از خم شدن یا آسیب دیدن PCB جلوگیری می‌کند. این کارت گرافیک دارای طراحی به سبک بازی با نورپردازی LED در کناره است که می‌تواند از طریق نرم افزار برای نمایش سبک شخصی سازی شده سفارشی شود.

گیگابایت Radeon RX 7600 Gaming OC

عملکرد عالی کارت گرافیک به دلیل طراحی قدرتمند آن و استفاده از قطعات تایید شده ULTRA DURABLE است. مواد باکیفیت دارای گواهی Ultra Durable مانند خازن‌های تمام جامد، چوک‌های فلزی و ماسفت‌های کم مقاومت عملکرد محاسباتی عالی و طول عمر بیشتری را ارائه می‌کنند و به گیمرها این امکان را می‌دهند که به طور کامل در بازی‌های 1080p غوطه‌ور شوند و دنیای مجازی زنده را تجربه کنند.

گیگابایت Radeon RX 7600 Gaming OC

علاوه بر این، موتور AMD Radiance Display™ دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، در حالی که فناوری‌های AMD FidelityFX Super Resolution و Radeon™ Super Resolution، نرخ فریم را افزایش می‌دهند و در عین حال کیفیت تصویر واضح و با وضوح بالا را ارائه می‌کنند و مجموعه‌ای از تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ذکر شده، کارت گرافیک Radeon RX 7600 GAMING OC 8G گیگابایت را تشکیل می‌دهند.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز