کامپیوتر و سخت افزار

کارت گرافیک AFOX RTX 4090 با خنک کننده دمنده از

[ad_1]

کارت‌های گرافیکی با فن‌های دمنده، مزایای سری RTX گیمینگ را دست چین می‌کنند و آن را با برخی از معیارهای مورد نیاز برای نمونه‌های GPU ایستگاه کاری ترکیب می‌کنند. اما تفاوت اصلی در قیمت آنها است، زیرا کارت‌های GeForce RTX به میزان قابل توجه‌ای ارزان‌تر هستند، اما در عین حال، پردازنده‌های گرافیکی ایستگاه‌های کاری تمام عیار دارای حافظه و بهینه‌سازی‌های مخصوص بارهای سنگین کاری هستند. به همین دلیل شرکت AFOX کارت گرافیک AFOX RTX 4090 را عرضه کرده که به دنبال بهترین ترکیب ممکن است.

اولین بنچمارک انویدیا GeForce RTX 4060، تا 18 درصد سریع تر از RTX 3060

ترکیبی از مزیت‌های RTX گیمینگ با نیازهای ایستگاه کاری

با این حال، علاقه‌مندان و محققان زیادی وجود دارند که به این مزایا نیاز ندارند و اجرای چندین نمونه کارت گرافیک RTX 4090 با قیمت یک RTX A6000 ADA (6800 دلار) راه حل بسیار بهتری است. بیشتر رندرهای سه بعدی و ویدیویی و همچنین مدل‌های هوش مصنوعی مولد ذخیره‌شده محلی، به همان خوبی مدل‌های ایستگاه کاری RTX روی کارت‌های GeForce اجرا می‌شوند.

کارت گرافیک AFOX RTX 4090
کارت گرافیک AFOX RTX 4090
کارت گرافیک AFOX RTX 4090

کارت گرافیک AFOX RTX 4090 دقیقا همان چیزی است که بسیاری از این افراد ممکن است به دنبال آن باشند. این یک مدل مبتنی بر AD102 با 24 گیگابایت حافظه است که دارای یک کانکتور برق 16 پین است. کارت‌های دمنده RTX 40 که قبلاً مشاهده شده بودند به 450 وات محدود می‌شدند و به دلایل منطقی، هیچ گزینه‌ای برای افزایش بیشتر محدودیت قدرت وجود نداشت.

فن های دمنده به اندازه طراحی‌های هوای آزاد با فن‌های محوری کارآمد نیستند، بنابراین محدودیت‌های حرارتی خاصی در آنها وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. با این وجود، اجرای چندین نمونه روی یک سرور نباید مشکلی ایجاد کند، در واقع، ما به دنبال طراحی 2 اسلات با طول 26.6 سانتی متر هستیم که به ندرت در مدل‌های RTX 4090 دیده می‌شود.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز