کامپیوتر و سخت افزار

کارت گرافیک جدید GeForce ایسوس ROG به زودی معرفی می شود

یک کارت گرافیک جدید GeForce از سوی ایسوس ROG در حال ورود به بازار است. طبق اعلام حساب رسمی رسانه اجتماعی ایسوس ROG Gaming، یک کارت گرافیک جدید GeForce RTX 40 در راه است که قوی‌ترین و سریع‌ترین کارت گرافیک ساخته شده تا کنون خواهد بود. این تیزر تصویری، به ظاهر و عملکرد منحصر به فرد آن اشاره می‌کند که سطح جدیدی را برای کارت گرافیک‌های ایسوس ROG ایجاد می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد نه تیزر و نه هیچ کدام از داده‌های دیگر، نشانی از آماده بودن آن برای عرضه زودهنگام ندارد.

قوی‌ترین کارت گرافیک ایسوس با چه عنوانی عرضه خواهد شد؟

ایسوس مدتی است که کارت گرافیک ROG Matrix را توسعه نداده است و برای مدت طولانی هیچ به روز رسانی برای خط تولید ROG Poseidon نیز وجود نداشته است. اینها پردازنده‌های گرافیکی پرچمدار ایسوس در گذشته هستند و معمولاً در مناسبت‌های جداگانه‌ای معرفی می‌شدند. رده پرچمدار ایسوس هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت، اکنون توسط سری ROG STRIX تصاحب شده است. بنابراین، بسیار جالب است که ببینیم ایسوس این بار چه چیزی را برای عرضه آماده می‌کند.

کارت گرافیک جدید GeForce ایسوس

تنها تصویر کارت گارفیک در تیزر هیچ فنی را در قسمت جلوی کارت نشان نمی‌دهد. بنابراین گفته می‌شود، یا یک خنک کننده مایع وجود دارد یا یک طراحی جدید با فن‌های پنهان یا شاید هم به صورت کامل از سیستم خنک کننده غیرفعال استفاده شده است.

یک چیز واضح است، هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه انویدیا به دنبال یک پردازنده گرافیکی جدید از نسل RTX 40 باشد وجود ندارد، بنابراین ما قطعاً منتظر چیزی مبتنی بر محصولات موجود، مانند RTX 4090 هستیم. بر اساس همین توییت، ایسوس کارت جدید را در 30 مه (9 خرداد) ساعت 9:30 به وقت تایپه معرفی خواهد کرد. پس برای به دست آوردن اطلاعات تکمیلی باید چند روزی صبر کرد.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز