بازار خودرو

پیکاپ زاگرس توسط زامیاد روانه بازار شد؛ شاهکار سایپا در قیمت‌گذاری! [+مشخصات و قیمت]

پیکاپ زاگرس به عنوان جدیدترین پیکاپ زامیاد روانه بازار شده است. این محصول البته شباهت خاصی با پیکاپ کلوت شرکت مکث موتور دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیکاپ زاگرس به‌عنوان جدیدترین پیکاپ شرکت زامیاد وارد بازار شده است. این خودرو به‌نوعی نسخه ارزانتر پیکاپ کلوت شرکت مکث موتور محسوب می‌شود و نسبت‌به این خودرو از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار است. زامیاد ماه گذشته قیمت زاگرس را 1 میلیارد و 95 میلیون تومان اعلام کرده بود و حالا بعد از یک ماه این پیکاپ وارد بازار شده تا پذیرای مشتریان شود.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: ماجرای ممنوعیت واردات خودرو کره‌ای چیست؟ [+اطلاعیه رسمی وزارت صمت]

پیکاپ زاگرس توسط شرکت زامیاد وارد بازار شد

پیکاپ زامیاد زاگرس به‌عنوان محصول جدید زامیاد روانه بازار شد. این خودرو در واقع همان دایون V5 بوده که مدتی قبل شرکت مکث موتور نیز نسخه ایرانیزه شده آن را با نام کلوت به بازار ایران عرضه کرد. هرچند این دو خودرو شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما پیکاپ زاگرس را باید نسخه ارزان‌تر کلوت مکث موتور دنده‌ای دانست.

پیکاپ زاگرس توسط شرکت زامیاد وارد بازار شد

مشخصات فنی پیکاپ زاگرس

پیکاپ زاگرس زامیاد در مدل بنزینی از یک موتور 2.4 لیتری تنس طبیعی با کد 4G69S بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب‌بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای مدل دیزلی این خودرو نیز موتور 2 لیتری توربودیزل در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب‌بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از پیشرانه‌های هر دو مدل توسط گیربکس 5 سرعته دستی زومکس به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

پیکاپ زاگرس توسط شرکت زامیاد وارد بازار شد

طول زاگرس به ۵۳۳۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۷۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۸۴۴ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۳۱۰۰ میلی‌متر می‌رسد. این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری کاملا به پیکاپ کلوت مکث موتور شباهت دارد.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 22 آبان 1402 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

زاگرس در بخش طراحی داخلی نیز کاملا مشابه کلوت مکث موتور بوده، اما زاگرس بر خلاف کلوت از پنل تهویه دیجیتالی بی‌بهره مانده است. از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل، مانیتور ۹ اینچی، گرم‌کن آینه‌های جانبی و دوربین عقب اشاره کرد.

قیمت پیکاپ زاگرس چند است؟ [بروزرسانی 24 اردیبهشت 1402]

شاهکارهای سایپا تمامی ندارد و زیرمجموعه‌ آن‌ها یعنی شرکت زامیاد در جدیدترین دسته گل خود، پیکاپ بی کیفیت جدید چینی خود یعنی پیکاپ زامیاد زاگرس را به نمایندگی‌ها تحویل داد؛ آن هم بدون حتی یک طرح پیش فروش! به همین خاطر، سری به آگهی‌های سایت‌های اینترنتی زدیم و قیمت پیکاپ زامیاد زاگرس را پرس‌وجو کردیم.

طبق آگهی‌های فروش پیکاپ زامیاد زاگرس که برخی از آن‌ها به نمایندگی‌های سایپا مربوط می‌شدند، قیمت این خودرو از ۱.۸ میلیارد تومان شروع می‌شد و برخی هم در کمال وقاحت، قیمت آن را ۲.۱ میلیارد تومان اعلام می‌کردند.

اگر خلاصه بگوییم، پیکاپ زامیاد زاگرس یک کپی دسته چندم و بی کیفیت از پیکاپ کلوت به‌حساب می‌آید که خود کلوت هم آن‌چنان تعریفی نداشت. قیمت پیکاپ مکث کلوت دنده‌ای در نمایندگی‌های مکس موتور، تقریبا ۱ میلیارد تومان است که این عدد در بازار آزاد تا ۱.۸ میلیارد تومان هم بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیکاپ زاگرس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا