بازار خودرو

واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل تایید شد

واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل اقتصادی تایید شده است. سری محصولات مینی کوپر در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و احتمالا در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه خواهند شد.

واردات مینی کوپر به ایران تایید شد. براساس آخرین اخبار خودرو ظاهراً قرار است دو مدل از خودروهای کمپانی انگلیسی “مینی” شامل مینی کوپر 3 و مینی کوپر 5 از طریق برنامه واردات خودرو به کشور وارد شوند.

با این وجود برنامه واردات خودرو درحال گسترش یافتن است و برندهای بیشتری راهی بازار خودرو کشور خواهند شد. در ادامه می‌توانید با مشخصات کامل این دو مدل خودرو آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2023 [+امکانات رفاهی و قیمت]

تایید واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل جذاب

خبرها حاکی از آن است که دو خودرو از محصولات برند مینی یعنی مینی کوپر ۵ در و مینی ۳ در قرار است به‌زودی در قالب واردات به بازار ایران راه پیدا کنند. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودروهای وارداتی جدید بازار ایران آشنا کنیم.

تایید واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل جذاب

مشخصات و امکانات مینی کوپر 3 و 5

مینی 5 در و مینی 3 در از موتور سری B38 نصب شده در بی ام و 116i (یکی دیگر از خودروهای وارداتی جدید بازار ایران) بهره می‌برند. این موتور 1.5 لیتر 3 سیلندر توبوشارژر می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط دو نوع گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها می‌رسد. البته مشخص نیست این خودرو قرار است با کدام یک از این دو گیربکس به بازار ایران راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 21 بهمن 1402 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

تایید واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل جذاب

گفتنی است مینی کوپر اس نیز طی سال‌های قبل به بازار ایران راه پیدا کرده بود، اما آن مدل از یک موتور 2 لیتری بی ام و با کد B48 بهره می‌برد که می‌توانست قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از این رو مینی کوپر جدید بازار ایران در سطح پایین‌تری از مینی کوپر اس قرار دارد.

مینی کوپر 5 در و مینی 3 در از امکانات متعددی چون سیستم کروز کنترل، هدآپ دیسپلی، سنسورهای نور و باران، سیستم صوتی Harman/Kardon، دسته دنده به‌صورت شیفت بای وایر، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، سقف پانورامیک، آینه الکتروکرومیک، سنسورهای اندازه‌گیری میزان فشار باد تایرها، شیفترهای تعویض دنده از پشت فرمان، تریم چرم و جیر، مولتی‌مدیا با مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب بهره می‌برد.

تایید واردات مینی کوپر به ایران در دو مدل جذاب

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به ترمزهای ABS و EBD ،CBC ،DSC، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه استارت/استاپ، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، کلاستر دیجیتالی، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تایید واردات مینی کوپر به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا