بازار خودرو

نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد [+ جزئیات]


نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی بالاخره پس از گذشت یک هفته توسط سامانه یکپارچه اعلام شد. در این دوره 11 خودرو اولویت‌بندی شدند.

بالاخره نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه منشتر شد. این دوره از فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برگزار شد و افرادی که سه اولویت انتخاب کرده بودند، حالا می‌توانند خودروهای دریافتی خود را بشناسند. حال این افراد پس از پایان مدت زمان تحویل خودرو می‌توانند خودرو خود را دریافت کنند. پیش تر اعلام شده بود که حداکثر موعد تحویل خودروها 90 روزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سامانه یکپارچه از دسترس خارج شد؛ عرضه خودرو به تعویق افتاد [به‌روزرسانی شد]

نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی اعلام شد

پیش‌تر طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ویژه افرادی که در اسفند 1401 اعلام امادگی کرده بودند برگزار شد. در این طرح فروش که در تاریخ 13 آذر به مدت 3 روز آغاز شد، 11 خودرو آماده فروش بودند که مشتریان می‌توانستند 3 محصول را در اولویت خود قرار دهند. پس از گذشت مدت زمان اعلامی، حالا امروز 20 آذر 1402 نتایج قرعه کشی این مرحله اعلام و مشخص شده که متقاضیان کدام خودرو اولویت‌بندی شده خود را برنده شده‌اند.

نتایج قرعه کشی مرحله پنجم خودروهای وارداتی اعلام شد

در این دوره 6 محصول قیمت نهایی داشته و 5 محصول دیگر با قیمت علی‌الحساب عرضه شدند. لازم به ذکر است که متقاضیان فراخوانی شده می‌بایست ظرف مدت 5 روز مبلغ خودرو را به حساب واریز کنند. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه، به منزله انصراف از طرح فروش خواهد بود.

واردکنندکان نیز می‌بایست به تعهدات خود مبنی بر تحویل 30 ماهه خودرو به متقاضیان عمل کنند. چنانچه در این مدت خودرو به دست متقتضی نرسد، واردکننده مشمول جریمه دیرکرد خواهد شد و طبق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان با آن برخورد می‌شود.

همچنین نتایج نهایی در پنل کاربری متقاضی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قابل مشاهده است و  این افراد می‌توانند خودرو خود را بشناسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعلام نتایج مرحله پنجم خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا