بازار خودرو

مهم‌ترین مزایای استفاده از جی پی اس خودرو را بشناسید

چند وقتی است که ابزارهای حرفه ای خودرو مانند انواع ردیاب خودرو جایگزین اکسسوری های قدیمی تامین امنیت خودرو شده اند. اما سوال اینجاست که افرادی که از ابزار قدیمی مانند انواع دزدگیر خودرو استفاده می کنند چرا باید ابزارهای پیشرفته تر مانند ردیاب خودرو را جهت افزایش و تامین امنیت خودروی خود جایگزین کنند؟ مهم ترین مزایای استفاده از جی پی اس خودرو چیست و چرا امروزه استفاده از این ابزار هوشمند به صاحبان انواع خودرو و کسب و کار پیشنهاد می شود؟

ردیاب خودرو چه کارایی در تامین امنیت خودروی شما دارد؟

ردیاب خودرو چیست؟ ردیاب یک دستگاه الکترونیکی هوشمند کوچک بر پایه فناوری جی پی اس می باشد که می توان آن را به صورت پنهان در هر بخشی از خودرو نصب کرد. با کمک GPS موقعیت، جهت حرکت، سرعت و طول و عرض جغرافیایی خودرو با استفاده از یک سیم کارت به صاحب خودرو انتقال پیدا می کند.

در حال حاضر و با استقبال زیاد رانندگان از این وسیله کاربردی نمونه های مختلفی در بازار موجود شده اند که با توجه به نیاز و بودجه، رانندگان می توانند ردیاب مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. جی پی اس پیشرفته خودرو نه تنها موقعیت خودرو را به ما نشان می دهد بلکه اطلاعات دیگری مانند باز و بسته شدن درب خودرو و هشدار ضربه به خودروی شما را هم اطلاع رسانی می کند.

مزایای استفاده از جی پی اس خودرو چیست و چرا باید برای تامین امنیت خودرویمان از این دستگاه استفاده کنیم؟ آیا نصب یک ردیاب خودرو در خودروی ما ضرورت دارد؟

جهت خرید ردیاب خودرو با کارشناسان فروش پیام جی پی اس با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

مهمترین مزایای ردیاب خودرو را بدانید!

صدای دزدگیرهای خودرو به امری روزانه تبدیل شده و صاحبان دزدگیرهای خودرو بدون توجه به صدا فقط به دنبال خاموش کردن آن می باشند. ابزار قدیمی تامین امنیت خودرو مانند قفل فرمان، قفل پدال و حتی دزدگیرهای پرقدرت مانع مهمی در برابر انواع سرقت خودرو نمی باشند و استفاده از یک ردیاب خودرو می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت و امن برای همیشه باشد.

  • جلوگیری همیشگی از سرقت خودروی شما با جی پی اس خودرو

امروزه مهم ترین فاکتور برای رانندگان تامین امنیت خودروی خود می باشد و با توجه به اینکه سرقت خودرو و لوازم داخلی آن ها هر روز بیشتر می شود هیچ ابزاری بهتر و مطمئن تر از ردیاب خودرو در بازار موجود نمی باشد. استفاده از جی پی اس خودرو هم می تواند قبل از سرقت، صاحب مال را با اعلام هشدارها و خروج از ناحیه تعیین شده آگاه سازد و هم بعد از سرقت خودرو با ردیابی مکان فعلی خودرو می تواند باعث دستگیری سارق و باز پس گرفتن خودروی فرد شود.

  • اطلاع همیشگی از وضعیت خودروی شما با نصب یک ردیاب خودرو

از خصوصیات دیگر ردیاب خودرو اطلاع داشتن از وضعیت خودرو در تمام زمان شبانه روز می باشد. یک ردیاب ماهواره ای خودرو می تواند موقعیت جغرافیایی خودرو و محدوده آن را به شما اعلام کند و علاوه بر آن شما می توانید به مواردی مانند اعلام سرعت غیرمجاز خودرو، اعلام مشکلات خودرو مانند نقص فنی، اعلام زمان معاینه و چک آپ خودرو و ردیابی کردن به محض روشن شدن ماشین آگاهی داشته باشید.

  • ردیاب دستگاهی با ابعاد کوچک

کاربردی ترین مزیت استفاده از یک جی پی اس خودرو اندازه کوچک آن ها می باشد. ابعاد کوچک GPS خودرو و رنگ تیره آن ها نمی تواند سارقان را متوجه آن ها کند و همچنین دزدان خودرو زمان زیادی برای یافتن و از کار انداختن ردیاب خودرو ندارند.

یکی از مدل های دستگاه جی پی اس خودرو ردیاب آهنربایی می باشد که با ابعادی کوچک می تواند به بخش فلزی خودرو با قدرت بالا بچسبد و با سخت ترین تکان ها از خودروی شما جدا نشود.

  • ردیاب خودرو و کاربری آسان برای تمام رانندگان

از مزایای بسیار کم نظیر جی پی اس خودرو کاربری آسان آن ها می باشد. برای افرادی که ردیاب آهنربایی را انتخاب می کنند باید بگوییم که این ردیاب بدون نیاز به نصب و در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به سیم کشی می تواند شما را صاحب یک دستگاه فوق العاده کند. کار با ردیاب ها آسان بوده و معمولاً به دو صورت آنلاین و آفلاین کار می کند. در مدل ردیاب آنلاین خریدار با نصب اپلیکیشن ردیاب خودرو هم می تواند مسیرهای حرکت خودرو را مشاهده کرد و هم تاریخچه مسیریابی ذخیره شده به مدت یکسال خودرو شامل مسیرهای تردد و توقف خودرو را داشته باشد و در هر زمانی از آن استفاده کند. در مدل های آفلاین نیازی به این مرحله نیست و اطلاعات خودروی به شما پیامک خواهد شد.

مهم‌ترین مزایای استفاده از جی پی اس خودرو را بشناسید

چرا نیاز است تا افراد جی پی اس خودرو خریداری نمایند؟

با توجه به آماری بالای سرقت خودرو در ایران و گزارش مرکز آمار کشور از سرقت بالای 40 درصدی سرقت خودرو و لوازم داخلی آن تامین امنیت خودرو برای هر شهروند صاحب خودرو مهم ترین الویت محسوب می شود. همچنین با توجه به انواع مدل های ردیاب و قیمت های مناسبی که دارد خرید، نصب و استفاده از آن در خودرو برای فرد او را متحمل هزینه های بالایی نخواهد کرد و صاحبان خودروهای ایرانی و خارجی می توانند از این ابزار مهم و حیاتی برای حفظ امنیت خودروی شخصی یا کاری خود استفاده نمایند.

مهم‌ترین مزایای استفاده از جی پی اس خودرو را بشناسید

بهترین جی پی اس خودرو را از کجا بخریم؟ پیام جی پی اس؛ معتبرترین مرکز فروش ردیاب خودرو

ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم زیرا این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا