بازار خودرو

قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو بر اساس قیمت اعلامی شورای رقابت تعیین می‌شود

قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو براساس قیمت روز اعلامی از طرف شورای رقابت تعیین خواهد شد. بااین وجود سونامی افزایش قیمت گریبان خریداران را خواهد گرفت.

قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو بر اساس قیمت اعلامی شورای رقابت تعیین می‌شود. امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پانصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای رقابت امروز سه‌شنبه، 15 فروردین 1402 این خبر را اعلام کرده است. این جلسه به‌منظور نهایی کردن قیمت خودرو در طرح فروش یکپارچه برگزار شد و تصمیمات گرفته شده در آن اصلاً به‌نفع خریدار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت خودرو در تعطیلات نوروز؛ ماجرا چیست؟

قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو به‌نرخ روز محاسبه می‌شوند

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، در پانصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای رقابت، که امروز سه‌شنبه، مورخ 15 فروردین 1402 ساعت 3 بعدازظهر برگزار شد، قرار شده قیمت خودرو تعیین تکلیف شود و بازار با قیمت‌های جدید انواع خودروهای داخلی روبه‌رو می شود.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، در همین ارتباط به ارائه توضیحاتی پرداخته است و می‌گوید:

شورای رقابت امروز (سه‌شنبه) برای قیمت‌ جدید خودروهای مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت تصمیم‌گیری خواهد کرد و قیمت‌های جدید توسط این شورا پس از تصمیم‌گیری نهایی اعلام می‌شود.

قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو به‌نرخ روز محاسبه می‌شوند

به گفته وی: «خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، براساس قیمت روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود.»

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 10 دی 1402 [قیمت روز خودروهای جک و کی‌ام سی]

بر پایه این گزارش، آخرین تغییرات قیمت خودروها مربوط به آذر ماه 1400 است و طی یکسال گذشته، قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو و سایپا تغییراتی نداشته است اما براساس مصوبه 11 بهمن 1401 شورای رقابت تصمیم بر این شد تا قیمت محصولات خودروسازان اصلاح شود، البته این اصلاح و به‌روز شدن قیمت خودروها به سال 1401 نرسید و در نهایت نیمه دوم فروردین ماه 1402 قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا براساس نرخ تورم مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت خودروهای طرح فروش یکپارچه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا