بازار خودرو

طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شده است.

طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402 یکی دیگر از طرح‌های فروش شرکت ایران خودرو است که از هفته آینده برای 4 مدل خودرو آغاز خواهد شد. طرح فروش ذکر شده با هدف طبعیت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده و 4 خودرو گران‌قیمت از بزرگترین شرکت خودروساز داخلی به‌نام‌های دنا پلاس انوماتیک با موتور توربوشارژ، پژو 207 دستی، هایما S7 توربور اتوماتیک و هایما S5 توربور اتوماتیک میزبان این طرح هستند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بنابر اعلام ایران خودرو، یکی از شروط ثبت‌نام این طرح داشتن فرزند دوم از تاریخ مصوب این قانون است و همجنین فرد متقاضی باید در اولویت‌های انتخابی وزارت صمت نیز پذیرفته شده باشد. علی‌رغم اینکه متقاضیان باید نصف مبلغ  قطعی و نهایی خودرو ثبت‌نامی خودرو را در زمان ثبت‌نام بپردازند، ذکر این نکته ضروری‌ست که در زمان تحویل خودرو که مرداد 1402 تعیین شده، قیمت خودرو به نرخ قیمت روز محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح پیشفروش ایرانخودرو اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402

به اطلاع همه متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، و در سامانه یکپارچه وزارت صمت اولویت‌بندی مرحله دوم تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت‌بندی این وزارتخانه انتخاب شده‌اند امکان ثبت‌نام به قیمت مصوب با شرایط پیش‌فروش خودرو صرفاً جهت بخش دوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به شرح ذیل فراهم می باشد.

طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402 اعلام شد

مهلت واریز وجه ثبت‌نام ایران خودرو طرح جوانی جمعیت 1402

مهلت واریز وجه طرح پیش‌فروش ایران خودرو برای مادران ۱۵ روز درنظر گرفته است. از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه می‌توانید ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت‌نام خودرو مادران ویژه ثبت‌نام‌کنندگان سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول را پرداخت می‌کنید و قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در مرداد ۱۴۰۲ محاسبه می‌شود. همچنین پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

نکته: زمان فعال‌سازی این بخشنامه بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران ویژه اولویت بندی مرحله سوم تابستان 1402 [بروزرسانی 10 اردیبهشت 1402]

به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، و در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی مرحله سوم تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت انتخاب شده‌اند امکان ثبت نام به قیمت مصوب با شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفا جهت بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ به شرح ذیل فراهم می‌باشد.

پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران ویژه اولویت بندی مرحله سوم تابستان 1402 [بروزرسانی 10 اردیبهشت 1402]

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح پیشفروش ایرانخودرو ویژه مادران اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا