بازار خودرو

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 [+شرایط و قیمت جدید]

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 ابلاغ شد. کرمان موتور برای طرح فروش فوق شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته است که در ادامه مطلب جزئیات بیشتر آن آمده است.

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 از روز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. کرمان موتور قرار است خودرو پیکاپ آفرودی خود را با شرایطی ویژه و با موعد تحویل 120 روزه به فروش برساند. این خودرو آفرودی را می‌توان محبوب‌ترین خودرو آفرودی ساخت کشور دانست چرا که پیش‌تر در خبری میزان فروش خودروهای پیکاپ در سال 1401 را اعلام کردیم و مشخص شد که پیکاپ فوق در صدر لیست ایستاده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش نقدی KMC T8 ویژه اردیبهشت 1402 را با تحویل ۱۲۰ روزه اعلام کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی کرمان موتور قیمت این خودرو 1 میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که در یک مرحله از سوی خریدار پرداخت خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام کرمان موتور فروش این خودرو از شنبه ۳۰ ام اردیبهشت‌ماه و به‌صورت اینترنتی آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید ...   سایپا پاژ به عنوان جایگزین پراید معرفی شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]

طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات رفاهی پیکاپ KMC T8

KMC T8 به پیشرانه ۲ لیتر توربو مجهز است که خروجی‌های ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را ثبت می‌کند. قدرت در این پیکاپ از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ‌ها می‌رسد.

KMC T8 کرمان موتور در جایگاه یک پیکاپ دو دیفرانسیل که امروز قیمتی بیش از ۱,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان را در بازار دارد، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مالکان خود می‌گذارد.

دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی (تنها در حالت تک دیفرانسیل عقب این قابلیت فعال است)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، سنسور نور، چراغ‌های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، کامپیوتر سفری و… از جمله امکانات پیکاپ KMC T8 است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش KMC T8 کرمان موتور اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا