بازار خودرو

طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 [+شرایط و قیمت جدید]

طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 ابلاغ شد. کرمان موتور قصد دارد کراس‌اوور جذاب خود را با شرایط نقدی به‌فروش برساند.

طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 از روز گذشته آغاز شده و تا 7 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. برای این طرح فروش، کرمان موتور خودروی کراس‌اوور KMC K7 را با شرط فروش نقدی و فیمت مصوب در نظر گرفته است. همچنین قیمتی که برای این خودرو جذاب اعلام شده، میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است. در ادامه با مشخصات فنی این خودرو نیز آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای ایرانی ؛ کدام خودروهای تولید داخل ارزش خرید دارند؟

طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 آغاز شد

با اعلام شرکت کرمان موتور، ثبت‌نام خودروی کراس اوور KMC K7 از روز گذشته آغاز شده است. در این شرایط فروش که از  سه شنبه ۲۹ فروردین آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد، کراس‌اوور K7 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و با تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور تا تاریخ ۷ اردیبهشت‌ماه اقدام به ثبت‌نام برای خرید این خودرو کنند.

طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 آغاز شد

مشخصات فنی و امکانات KMC K7

در کاتالوگ جدید KMC K7 کرمان موتور، قدرت تولیدی قوای محرکه ۱٫۵ لیتری این خودرو در نسخه یورو ۵ از ۱۷۱ اسب‌بخار به ۱۶۱ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده اما گشتاور تولیدی آن همچنان ۲۵۱ نیوتن‌متر است.

بیشتر بخوانید ...   خودرو سهند سایپا رسما معرفی شد [+مشخصات، تصاویر و ویدیو]

گفته می‌شود قوانین مربوط به استاندارد آلایندگی یورو ۵ اصلی‌ترین دلیلی است که سبب شده کرمان موتور قدرت تولیدی قوای محرکه کی ۷ را محدود کند.

همچنین یک گیربکس شش سرعته دوکلاچه خودکار نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این کراس‌اوور به مصرف سوختی برابر با ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش دارد.

گفتنی است شتاب صفر تا صد این خودرو کمتر از ۱۱ ثانیه (رسمی) و ۱۳ ثانیه (تست شده) بوده و حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

از دیگر مشخصات این کراس‌اوور حدودا ۱۷۰۰ کیلوگرمی می‌توان به استاندارد آلایندگی یورو ۵، سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب چند اتصالی مستقل اشاره کرد.

از جمله امکانات KMC K7 کرمان موتور می‌توان به ۴ کیسه هوا، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درب صندوق برقی، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا