بازار خودرو

طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 ؛ شرایط فروش کوییک در سامانه یکپارچه [+قیمت]

طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 توسط سایپا ابلاغ شد. سایپا یکی از دیگر مدل‌های هاچ بک کوییک را در لیست فروش سامانه یکپارچه قرار داد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

سایپا، طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 را از امروز چهارشنبه، 13 دی 1402 ویژه متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز کرد. این افراد ثبت‌نام اولیه خود را در خردادماه سال جاری انجام داده‌ و حالا می‌بایست نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. سایپا بدین منظور برای همه افراد عادی مشمول این طرح پیام ارسال کرده است. در ادامه شرایط فروش کوییک GX-L را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پراید وانت دی 1402 [+شرایط و قیمت]

ثبت نام طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 آغاز شد

سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر ایران، امروز روز پرکاری را آغاز کرده و طرح فروش 4 محصول خود را استارت زد. نخست طرح فروش پراید وانت بود که با قیمت غیرقطعی در طرح‌های فروش آمد. پس از آن طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز شد که با موعد 90 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. آخرین طرح نیز طرح فروش کوییک GXL است که سایپا با موعد تحویل 90 روزه و فقط با رنگ سفید بدست مشتریان می‌رساند.

قیمت کوییک GX-L در بخشنامه فروش سایپا، 359 میلیون و 974 هزار تومان اعلام شده است. ضمناً ثبت‌نام برای این طرح به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت فروش سایپا به آدرس saipa.iranecar.com خواهد بود.

ثبت نام طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 آغاز شد

مشخصات فنی کوییک GX-L

مشخصات فنی کوییک GX-L کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GX-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر 7 آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصان فنی و آپشن‌های هردو مدل کوییک را مشاهده کنید:

ثبت نام طرح فروش کوییک GX-L دی 1402 آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش کوییک GX-L با شرایط ذکر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا