بازار خودرو

طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+جزئیات و قیمت]

طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد. در این طرح دو خودرو کوییک آر و کوییک پلاس با شرایط ویژه به‌فروش می‌رسند.

طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در اولویت‌بندی سال 1402 قرار دارند و در ماه گذشته، خودرو خود را به محصولات سایپا تغییر داده‌اند می‌توانند در این طرح فروش شرکت کرده و خودرو خود را با موعد تحویل 90 روزه دریافت کنند. البته در این طرح، سند خودرو به مدت یکسال نزد سایپا به امانت گذاشته خواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 ویژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه ابلاغ شد

سایپا با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرآیند ثبت‌نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد. در جدیدترین فروش فوق‌العاده سایپا سند خودرو به مدت یکسال در رهن این خودروساز است و هزینه‌های مرتبط به ترهین و فک رهن از متقاضی دریافت می‌شود.

طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه ابلاغ شد

متقاضیانی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای آنها از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت می‌توانند از روز دوشــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ بــا مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسـبت بـه واریـز وجـه و ثبـت‌نـام اقـدام کنند.

بیشتر بخوانید ...   ماجرای ممنوعیت واردات خودرو کره‌ای چیست؟ [+اطلاعیه رسمی وزارت صمت]

متقاضیانی که اردیبهشت‌ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال ۱۴۰۲ تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین فروش فوری سایپا شرکت کنند.

شرایط مهم ثبت‌نام فروش فوق‌العاده سایپا 1402

  1. محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است.
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.
  3. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نزد سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته نزد ایران خودرو نداشته باشد.
  4. امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.
  5. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کوییک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا