بازار خودرو

طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو اعلام شد.

کرمان موتور یکی از شرکت‌های خصوصی تولیدکننده خودرو در کشور بوده که برای عرضه سه محصول خود در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام آمادگی کرده است. این شرکت شرایطی را برای فروش محصولاتش اعلام کرده که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 ؛ ویژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه

شرایط فروش ۳ محصول کرمان موتور در دومین مرحله سامانه یکپارچه خودرو براساس سه طرح فروش عادی، جوانی جمعیت (مادران) و خودروهای فرسوده اعلام شد.

دومین طرح یکپارچه عرضه بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه اقدام کنند. زمان تحویل خودروها بر اساس اولویت‌بندی در سامانه یکپارچه خواهد بود.

طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه ابلاغ شد

مشخصات فنی خودرو Jack S3

جک S3 از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر بهره می‌گیرد. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک سی وی تی است.

بیشتر بخوانید ...   آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده به دولت ارسال شده است

طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه ابلاغ شد

مشخصات فنی خودرو Jack J4

جک J4 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر بهره‌مند است و یک جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه ابلاغ شد

مشخصات فنی خودرو KMC J7

پیشرانه ۱.۵ لیتری J7 از نوع GDI بوده و حداکثر قدرت تولیدی آن ۱۷۲ اسب و گشتاور تولیدی‌اش نیز ۲۸۰ نیوتن‌متر اعلام شده است. در KMC J7 شاهد استفاده از یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه هستیم.

طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه ابلاغ شد

قیمت خودروهای کرمان موتور در طرح فروش خودرو

لازم به ذکر است که شرکت کرمان موتور امروز طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد هیچ‌گونه قیمت جدیدی به آن ابلاغ نشده است و قیمت‌های مبنای این شرکت همان اعداد قبلی هستند.

طرح فروش کرمان موتور ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه ابلاغ شد

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کرمان موتور اردیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا