بازار خودرو

طرح فروش فردا موتور ادیبهشت 1402 ویژه مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فردا موتور ادیبهشت 1402 برای مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو در سامانه یکپارچه تعریف شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

طرح فروش فردا موتور ادیبهشت 1402 از امروز 20 اردیبهشت‌ماه به همراه 3 شرکت خودروسازی بزرگ دیگر آغاز شد. شرکت فردا موتورز به همراه شرکت‌های مدیران خودرو، کرمان موتور و سایپا سه شرکت خودروساز در دومین طرح فروش خودرو در سامانه وزارت صمت هستند که محصولات خود را در قالب 3 طرح فروش عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به فروش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش سایپا اطلس و شاهین اتوماتیک اردیبهشت 1402 [ویژه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو]

طرح فروش فردا موتور ادیبهشت 1402 آغاز شد

شرایط فروش سه محصول فردا موتور در دومین مرحله سامانه یکپارچه خودرو براساس سه طرح فروش عادی، جوانی جمعیت (مادران) و خودروهای فرسوده اعلام شد.

طرح فروش فردا موتور ادیبهشت 1402 آغاز شد

جزییات شرایط فروش شرکت فردا موتور

دومین طرح یکپارچه عرضه بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه اقدام نمایند. (قیمت‌های اعلامی خودروها توسط خودروساز مشخص شده است و رسانه تکراتو مسئولیتی در قبال تعارض قیمت‌ها با قیمت‌های اعلامی شورای رقابت ندارد)

بیشتر بخوانید ...   واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران تایید شد؛ جمع کره‌ای‌ها جمع است!

مشخصات فنی خودرو FMC SX5

فردا SX5 از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۲۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۶ نیوتن‌متر بهره می‌گیرد. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک سی وی تی نسل سه است.

مشخصات فنی خودرو FMC T5

فردا T5 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۵۶ اسب‌بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر بهره‌مند است و یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته نیز نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

مشخصات فنی خودرو سوبا M4

پیشرانه ۱.۵ لیتری M4 از نوع GDI است و حداکثر قدرت تولیدی آن ۱۹۵ اسب و گشتاور تولیدی‌اش نیز ۲۸۵ نیوتن‌متر اعلام شده است. در M4 شاهد استفاده از یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه‌تر هستیم.

قیمت محصولات شرکت فردا موتورز

در حال حاضر، محصول SX5 عادی در آخرین فهرست منتشرشده از شرکت، دارای قیمت کارخانه‌ای ۱,۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان، کراس اوور T5 دارای قیمت ۱,۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان و سوبا M4 دارای قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فردا موتور اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا