بازار خودرو

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 نیز توسط ایران خودرو ابلاغ شده است. این طرح مخصوص متقاضیان اولویت‌بندی شده مرحله نخست طرح یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت است.

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ شد. شرکت ایران خودرو به‌عنوان برترین شرکت خودروسازی ایرانی برای آن دسته از متقاضیان خودرو دنا پلاس که پیامک تأیید را از طرف این شرکت دریافت کرده و جزء بخش سوم اولویت‌های پاییز 1402 هستند، فراخوان ارسال کرده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید:‌ توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو رسما تایید شد [+سند]

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 ابلاغ شد

شرایط پیش‌فروش (فراخوان) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید ...   طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم تمدید شد؛ ایرانخودرو باز می‌گردد؟

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 ابلاغ شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا