بازار خودرو

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. این طرح مختص افراد انتخاب شده دور اول فروش خودرو در سامانه ذکر شده است.

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در اولویت تابستان 1402 قرار دارند اعلام شد. این مرحله از طرح فروش خودرو، پنجمین فراخوان ویژه برای متقاضیان خرید خودرو در دور اول طرح یکپارچه وزارت صمت است که با موعد تحویل 90 روزه به دست مشتریان خواهد رسید. لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام در این طرح باید از طرف ایران خودرو پیامک تأیید را دریافت کرده باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش لاماری ایما اردیبهشت 1402 ویژه منتخبین مرحله اول طرح یکپارچه [+شرایط و قیمت]

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه ابلاغ شد

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند پنجمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ ، به شرح ذیل ارائه می‌گردد:

طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه ابلاغ شد

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا