بازار خودرو

شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 ؛ ویژه سامانه یکپارچه فروش خودرو

شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 ویژه فروش در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. این طرح برمبنای نوبت‌دهی آغاز شده است.

شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 در دور دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. سایپا یکی از خودروهای پرفروش خودرو را برای طرح فروش ویژه در سامانه خرید خودرو وزارت صمت درنظر گرفته است. همانطور که قبلاً اعلام شد، برای خرید و انتخاب این خودرو در سایت ابتدا باید حساب وکالتی به مبلغ 100 میلیون تومان تشکیل داده و بعد از ورود به سامانه، خودرو خود را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: پیشفروش 500 هزار خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت اردیبهشت 1402 [+زمان و جزئیات مرحله دوم طرح بزرگ پیشفروش خودرو]

شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

شرایط فروش کوییک GX در دومین مرحله سامانه یکپارچه خرید خودرو توسط سایپا اعلام شد. در این شرایط فروش سه طرح فروش عادی، جوانی و جمعیت (مادران) و خودروهای فرسوده گنجانده شده است.

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند. در این شرایط فروش موعد تحویل نیمه دوم ۱۴۰۲ به بعد ذکر شده است.

بیشتر بخوانید ...   گمرک تخصصی ترخیص خودروهای وارداتی مشخص شد

شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 ابلاغ شد

مشخصات فنی خودرو کوییک GX

کوییک GX و کوییک GX آر برخلاف سایر نسخه‌های این هاچ‌بک کراس ملی به نسل جدید پیشرانه M15 مجهز هستند. این پیشرانه که M15GSI نام دارد، فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی (VVT-i) را دارد و هدرز بر روی آن نصب شده است. همچنین سرسیلندر M15GSI نسبت به M15 معمولی ارتقا پیدا کرده و ساختار پاشش سوخت و جرقه‌زنی آن تغییر داشته است. این پیشرانه ۱.۵ لیتر حجم دارد و چیدمان ۴ سیلندر خطی و ۸ سوپاپ در آن دیده می‌شود.

پیشرانه M15GSI می‌تواند ۹۰ تا ۹۲ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۲ تا ۱۳۷ نیوتن‌متر تولید کند و مصرف سوخت کمتری را نسبت به نمونه معمولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش کوییک GX اردیبهشت 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا