بازار خودرو

زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شد و اعلام تاریخ تحویل برخی محصولات صدای بسیاری از متقاضیان را درآورده است!

زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد. آنظور که پیداست از روز گذشته سه‌شنبه، 29 فروردین 1402 اسامی افرادی که در سامانه یکپارچه وزارت صمت ثبت‌نام کرده‌اند بر طیق اولویت‌بندی مشخص شده است. حال ایران خودرو اعلام کرده‌ که این افراد در مرحله اول تحویل خودرو که از تیرماه آغاز خواهد شد، خودرو خود را تحویل خواهند گرفت. اما برخی موعد تحویل‌ها به زمستان 1403 موکول شده است!

بیشتر بخوانید: طرح فروش KMC K7 کرمان موتور فروردین 1402 [+شرایط و قیمت جدید]

زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

ایران خودرو اعلام کرد:

پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از ٣٠٠٠ دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه‌ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.

زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال جاری به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت‌نام از فردا ۳۰ فروردین‌ماه اعلام کرده است. بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت‌بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید ...   سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی با 9 محصول راه‌اندازی شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام زمان تحویل محصولات ایرانخودرو در طرح یکپارچه فروش خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا