بازار خودرو

رندرهای گوشی هوشمند پولستار منتشر شد [+مشخصات و تصاویر]

شرکت Polestar به تازگی اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرده است که به نام Polestar Phone شناخته می‌شود. حالا پس از گذشت چند وقت رندرهای گوشی هوشمند پولستار که توسط شرکت چینی Meizu ساخته شده، منتشر شده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی طراحی اسکاندیناوی خالص آن بوده که از سادگی و لوکسیته بی‌نظیری برخوردار است.طراحی اسکاندیناوی به سبک طراحی گفته می‌شود که از کشورهای اسکاندیناوی مثل دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند و ایسلند الهام گرفته شده باشند. این سبک طراحی که بر پایه اصول سادگی، کمال‌گرایی، کاربردی بودن و استفاده از مواد طبیعی تاکید دارد، معمولا شامل خطوط ساده، فرم‌های منحنی و ارزش‌های معماری بارز می‌شود. بعلاوه در این سبک طذراحی از رنگ‌های نیرومند و طبیعی نیز استفاده می‌شود که به نوعی امضای این سبک محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و رندرهای گوشی هوشمند پولستار

اطلاعاتی که از مشخصات و رندرهای گوشی هوشمند پولستار منتشر شده نشان می‌دهند که دستگاه مذکور، دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایش اولد با فرکانس تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح 1368×3192 پیکسل است که حسگر اثر انگشت آن در از نوع اولتراسونیک بوده و در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اولین گوشی پولستار مجهز به 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی بوده که می‌توان به جرات که تنها در برخی از بهترین گوشی های 2024 وجود دارد.

دوربین‌های سه گانه بینظیری که در پشت و قسمت جلویی این دستگاه قرار داده شده، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با OIS، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسل با OIS و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل می‌شود.

رندرهای گوشی هوشمند پولستار

گوشی هوشمند پولستار مجهز به یک باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی با سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی است. با توجه به اطلاعاتی که حالا از این گوشی می‌دانیم، انتظار این میزان از باتری هم می‌رفت چراکه بسیاری بهترین گوشی های میان رده 2024 و حتی بهترین گوشی های پایین رده 2024 وجود دارد.

به همه‌ی امکاناتی که گفته شد گواهینامه IP68 را نیز اضافه کنید که به این معنی است که در برابر ورود آب و گرد‌وغبار مقاومت می‌کند. ناگفته نماند که Polestar Phone ابعادی به اندازه 164.98 × 74.42 × 7.98 میلی‌متر و وزنی حدود 214 گرم دارد.

مهم‌ترین نقطه فروش این گوشی ارتباط نزدیک آن با خودروهای Polestar است. در حال حاضر، این امکان فقط برای مدل Polestar 4 ممکن است. همچنین این گوشی دارای سخت‌افزار UWB است اما هنوز پشتیبانی از آن وجود ندارد.

رندرهای گوشی هوشمند پولستار منتشر شد

گفته می‌شود که این ویژگی‌ها بعدها از طریق یک به‌روزرسانی فعال‌سازی کلید دیجیتال خودرو فعال خواهند شد. همچنین، ویژگی ساخت تصاویر تولیدی گالری هوشمند، عملکرد ورودی کمکی هوش مصنوعی و Polestar Link برای اتصال بی‌درنگ با سایر خودروها به جز Polestar 4 نیز بعدها از طریق به‌روزرسانی فعال‌سازی موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

gsmarena

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا