بازار خودرو

توقیف نخستین خودرو به علت بی‌حجابی ؛ پلیس ماجرا را تکذیب کرد! [+فیلم]

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان توقیف نخستین خودرو به علت بی‌حجابی دست به دست می‌شود. گفته شده محل ضبط ویدیو استان گلستان است.

کریپتال گلوبال

براساس اطلاعات منتشر شده پس از سه بار تذکر طبق قانون عفاف و حجاب و بی‌توجهی مالک خودرو، نخستین مورد از توقیف خودرو به علت کشف حجاب طی مدت‌ اخیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: آغاز طرح مقابله با بی‌حجابی در فضای مجازی ؛ مصادیق رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی اعلام شد

توقیف نخستین خودرو به علت بی‌حجابی

طبق داده‌های پایش سراسری محورهای مواصلاتی درون و برون شهری از سوی سیستم‌های هوشمند، سرنشین یک دستگاه خودرو پس از دو مرحله تذکر قانونی و توقیف سیستمی و ارسال پیامک با سرشماره «police» با توجه به بی‌توجهی نسبت به قانون عفاف و حجاب و تکرار این جرم، خودرو این فرد قانونا توقیف شد.

تکذیبیه پلیس :‌ خودرویی به علت کشف حجاب توقیف نشده است!

توقیف نخستین خودرو به علت بی‌حجابی ؛ پلیس ماجرا را تکذیب کرد! [+فیلم]

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تکذیب توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب، توضیح داده است: «این در حالی است که در بررسی دقیق موضوع کذب بودن این روایت محرز شده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره انتشار ویدیویی با موضوع «توقیف خودرو از سوی پلیس راهور به دلیل کشف حجاب و استفاده از اسپری فلفل» اعلام کرد: از روز گذشته کلیپی ویدیوئی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن خانمی با روایت دروغین مدعی است که پلیس راهور به خاطر کشف حجاب، خودروی آن‌ها را توقیف و به پارکینگ منتقل کرده است. این زن چندین بار تاکید می‌کند که علت توقیف خودرو، نداشتن حجاب سرنشین آن است.»

در ادامه این اطلاعیه، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تکذیب توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب، توضیح داده است: «این در حالی است که در بررسی دقیق موضوع کذب بودن این روایت محرز شده و واقعیت ماجرا از این قرار بوده که در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد مورخه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، خودوری پژو ۲۰۶ در بزرگراه حکیم با توجه به انجام حرکات مخاطره آمیز، سرعت و سبقت غیرمجاز توسط واحد گشت پلیس راهور متوقف و با توجه به شرایط راننده و انجام تست مثبت الکل راننده، برابر قانون خودرو به پارکینگ منتقل شده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص توقیف نخستین خودرو به علت بی‌حجابی در کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا