بازار خودرو

کوییک اس جدید و اس آپشنال معرفی شدند؛ مشخصات فنی و امکانات جدید [+تصاویر]

کوییک اس جدید و اس آپشنال توسط سایپا معرفی شدند. سایپا مدل‌های جدید کوییک را با امکاناتی بهتر و قطعاً قیمتی بالاتر معرفی کرد.

شرکت سایپا از کوییک اس جدید و اس آپشنال رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد تا مدل‌های گفته شده را پیش از کوییک GX روانه بازار کند. کوییک S آپشنال که نسخه جدید کوییک اس است از امکانات و ویژگی‌های متنوعی برخوردار است که می‌تواند تاحدودی مشتریان را راضی کند. در ادامه می‌توانید با مشخصات کامل این دو محصول جدید سایپا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: توقف تولید پژو پارس صحت دارد؟ معاون تحقیقات ایران خودرو پاسخ می‌دهد

کوییک اس جدید و اس آپشنال معرفی رونمایی شدند

به نقل از اسب بخار، گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا در سال ۱۴۰۲ و پیش از آغاز عرضه کوییک GX، تیپ S این هاچ بک کراس را با ویژگی‌های جدید به بازار عرضه کند. کوییک S آپشنال نمونه کامل‌تر نسخه S به حساب می‌آید که احتمالاً در ماه‌های آتی به فروش می‌رسد. کوییک S جدید هم نمونه پایه این خودرو است که امکانات بیشتری نسبت به گذشته دارد.

کوییک GX نمونه فول آپشن و دنده دستی کوییک فیس لیفت به حساب می‌آید که به پیشرانه M15GSI مجهز است و تا حدی توان حرکتی بیشتری را نسبت به کوییک‌های فعلی دارد. اما کوییک S جدید و کوییک S آپشنال در بحث قوای محرکه تفاوتی با نمونه‌های فعلی خود ندارد و صرفاً در بحث امکانات مانند کوییک GX ظاهر شده است.

مشخصات فنی کوییک اس جدید و اس آپشنال

کوییک اس جدید و کوییک S آپشنال به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز هستند. این پیشرانه که M15 نام دارد، در کوییک‌های فعلی، ساینا و تیبا نصب شده و می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۲۸ تا ۱۳۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده کوییک S جدید و آپشنال از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ‌های جلوی این هاچ بک کراس اقتصادی می‌رساند. وزن این خودرو حدود ۱۰۶۵ کیلوگرم است و باک ۴۱ لیتری بنزین در آن دیده می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی محصول سایپا ۷.۲۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. دریچه گاز برقی، سیستم مدیریت برق و… نیز مانند کوییک S در نمونه آپشنال و جدید هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید ...   افزایش قیمت خودرو اجتناب‌ناپذیر است ؛ افزایش چند درصدی قیمت کارخانه ای خودرو

امکانات رفاهی کوییک S جدید

در حال حاضر کوییک S به امکاناتی مانند فرمان طرح D، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر وضعیت تعویض دنده، تهویه دستی الکتریکی، راهنمای تعویض لاین، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، تریم داخلی پارچه‌ای، سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، ترمز ABS و EBD، سیستم پخش USB، AUX و… مجهز است و با چنین امکاناتی در خیابان تردد می کند.

اما کوییک S جدید با استانداردهای ۸۵ گانه هماهنگ بوده و قابلیت سنسور نور و سنسور فشار باد تایرها هم به صورت استاندارد به این خودرو اضافه شده است.

کوییک اس جدید و اس آپشنال معرفی رونمایی شدند

امکانات رفاهی کوییک S آپشنال

کوییک S آپشنال در کنار تمام امکانات نسخه قبلی به سنسور نور، سنسور فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، تریم داخلی چرم، رهیاب ماهواره‌ای، رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و دوربین دنده عقب مجهز شده است. تفاوت اصلی کوییک S آپشنال با کوییک GX، در قوای محرکه و شیشه‌های دودی عقب اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کوییک اس جدید و اس آپشنال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا