بازار خودرو

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو کدامند؟

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند. در لیست زیر مقدار سود هر خودرو به تفکیک گنجانده شده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

کدام خودروها عنوان پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت را از آن خود کرده‌اند؟ از بین خودروسازان دولتی و خصوصی حاضر در این طرح فروش 3 مدل هنوز قیمت‌گذاری کارخانه‌ای نشده و نمی‌توانند در لیست زیر باشند همچنین دو محصول حاضر دیگر در لیست خودروهای طرح فروش وزارت صمت فاقد قیمت در بازار آزاد هستند که آنها نیز در این لیست قرار نخواهند گرفت.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: خودرو سهند توسط سایپا رسما معرفی شد [+عکس و فیلم]

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

دومین طرح فروش یکپارچه خودرو از روز سوم خردادماه آغاز شده و تا 10 خردادماه ادامه دارد. در این طرح ۲۱ خودرو برای فروش عرضه شده‌اند که هنوز تعدادی از خودروها نظیر ام وی ام X22 pro دنده‌ای و یا شاهین اتومات، قیمت نهایی ندارند. گرچه خودروسازان اعلام کرده‌اند که قصد دارند به قیمت روز با مشتریان خود تسویه حساب کنند؛ اما با محاسبه قیمت روز این محصولات می‌توان دریافت که از لحاظ سرمایه‌گذاری ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح بین ۱۰۰ تا ۷۰۰ میلیون سود خواهند کرد.

هنوز سه محصول از خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه یعنی کوییک GX، ساینا GX و شاهین اتومات قیمت قطعی در کارخانه ندارند؛ علاوه بر این سه مدل، ساینا S اتومات از سایپا و سوبا M4 از فردا موتورز نیز هنوز در بازار آزاد قیمت‌گذاری نشده‌اند. همچنین دو محصول مدیران یعنی آریزو ۵S و ام وی ام X22 پرو دنده‌ای هم قیمت کارخانه ندارند. به این ترتیب خودروهای مورد اشاره در محاسبات این مطلب قرار ندارند.

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

خودروهای شرکت مدیران خودرو

تیگو 8 پرو

این خودرو هم‌اکنون در بازار و کارخانه اختلاف قیمتی در حدود ۶۸۰ میلیون تومان دارد و از این حیث، تیگو ۸ پرو را می‌توان از لحاظ ارزش ریالی سودده‌ترین خودروی سامانه یکپارچه دانست. سود این خودرو به صورت درصدی در حدود ۲۹ درصد برآورد می شود.

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

آریزو 6 پرو

آریزو ۶ پرو نیز از نظر ریالی در حدود ۳۹۰ میلیون تومان سود دارد که با تبدیل آن به درصد، به عدد ۲۷ درصد می رسیم.

بیشتر بخوانید ...   قیمت جدید تیگو 8 پرو مشخص شد [+جدول]

ام وی ام X22 پرو اتوماتیک

این خودرو هم از نظر ارزش ریالی، ۳۳۰ میلیون تومان سود دارد. این عدد می‌شود در حدود ۳۷ درصد سود.

ام وی ام X55 پرو

این کراس‌اوور مدیران خودرو دارای اختلاف قیمتی در حدود ۴۱۰ میلیون تومان بین کارخانه و بازار است. این میزان سود با تبدیل به درصد، عدد ۳۲ درصد را نشان می‌دهد.

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

خودروهای شرکت فردا موتورز

FMC T5

این خودرو هم‌اکنون در بازار و کارخانه اختلاف قیمتی در حدود ۵۹۰ میلیون تومان دارد. سود این خودرو به صورت درصدی در حدود ۴۵ درصد برآورد می‌شود.

FMC SX5

فردا SX5 نیز از نظر ریالی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان سود دارد که با تبدیل آن به درصد، به عدد ۳۵ درصد می‌رسیم.

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

خودورهای شرکت کرمان موتور

جک J4

جک J4 در بازار و کارخانه اختلاف قیمتی ۱۷۰ میلیون تومانی را دارد که می‌شود حدود ۲۱ درصد سوددهی برای خریدار.

جک S3

کراس‌اوور جک S3 کرمان وتور نیز در بازار و کارخانه اختلافی در حدود ۲۹۰ میلیون تومان دارد. با تبدیل این عدد به درصد، در می‌یابیم که جک S3 نیز حدود ۳۰ درصد سوددهی دارد.

جک j7

جک j7 نیز اختلاف قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان با قیمت کارخانه و بازار دارد که از این حیث، سود خریداران این خودرو 12 درصد می‌شود.

خودروهای شرکت سایپا

کوییک اتوماتیک

هاچبک کراس کوییک اتومات هم‌اکنون در بازار قیمتی معادل با ۴۶۰ میلیون تومان دارد که با محاسبه اختلاف آن با کارخانه به عدد حدودی ۱۸۰ میلیون تومان می‌رسیم. این عدد یعنی کوییک اتومات برای مشتریانش در سامانه یکپارچه حدود ۶۵ درصد سود دارد.

شاهین

سدان سایپا شاهین در بازار و کارخانه اختلافی در حدود ۲۱۵ میلیون تومان دارد. این عدد یعنی سایپا شاهین در سامانه یکپارچه سود دهی ۵۰ درصدی را دارد.

پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو مشخص شدند

ساینا S

ساینا S نیز از دیگر محصولات سایپا در سامانه فروش یکپارچه است. این خودرو در بازار و کارخانه حدود ۱۳۲ میلیون تومان اختلاف دارد. ساینا S برای مشتریان سود ۵۳ درصدی در پی دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرسودترین خودروهای مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا