بازار خودرو

واردات کشنده هانوان سری P به ایران تایید شد؛ افزایش تنوع بازار کامیون‌ها!

واردات کشنده هانوان سری P به ایران با نشان XCMG توسط یک شرکت خصوصی تایید شده و به نظر می‌رسد بازار کامیون‌های کشنده تنوع بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

کامیون کشنده نسل دوم سری P هانوان در سال 2021 روانه بازار چین شد و حالا طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده برای واردات خودرو، باید در انتظار واردات کشنده هانوان سری P به ایران با مونتاژ توسط کامل خودرو باشیم. این کشنده بیشتر با مدل P9 در بازار چین مشهور است و توسط کمپانی XCMG تولید شده و در دسته یکی از گران‌ترین و قوی‌ترین کشنده‌های چینی جای می‌گیرد. کمپانی XCMG یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای باربری، تجاری سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی و معدنی در چین به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران تایید شد [+مشخصات فنی]

واردات کشنده هانوان سری P به ایران توسط کامل خودرو

امکان سفارش هانوان سری P شرکت XCMG در مدل‌های تک و جفت وجود دارد و نسخه‌های فول آپشن این کشنده چینی مجهز به سانروف برقی، بخاری درجا، کولر درجا، سنسور نور، استارت دکمه‌ای، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پایش باد تایرها، صندلی بادی راننده با سردکن و گرمکن، تهویه اتوماتیک، قفل دیفرانسیل، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، یخچال، رادار خطی، کروز کنترل، ترمز اضطراری، نور بالای اتوماتیک، سنسور باران، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی و… خواهد بود.

بیشتر بخوانید ...   زمان مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه فروش خودرو اردیبهشت 1402 ؛ فعلا پولی بلوکه نکنید!

واردات کشنده هانوان سری P به ایران واردات کشنده هانوان سری P به ایران واردات کشنده هانوان سری P به ایران

این کشنده چینی با پیشرانه‌های 440 تا 580 اسب بخار به تولید می‌رسد و مدل P9 آن به پیشرانه WP13 ویچای تجهیز شده است. این پیشرانه 580 اسب بخار قدرت را با گشتاور 2550 نیوتن متر ارائه می‌کند و جعبه دنده 16 سرعته نیمه اتوماتیک نشان فست (FAST) توان را به چرخ های عقب منتقل می‌کند.

واردات کشنده هانوان سری P به ایران

به احتمال فراوان کشنده هانوان سری P در بهار 1402 روانه بازار خواهد شد و شرکت کامل خودرو این کشنده چینی و مونتاژی را در مرتبه گران‌ترین و قوی‌ترین خودروی باری و تجاری صفر کیلومتر به بازار ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات کشنده هانوان سری P به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا