بازار خودرو

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران تایید شد؛ یک کره‌ای دیگر در راه ایران

با تایید واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران بعد از کیا و هیوندای، این برند سرشناس کره‌ای سومین خودروساز کره‌ای بازار کشور خواهد بود.

در صورتی که واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران نهایی شود، این محصول و این برند در کنار هیوندا و کیا به سومین برند کره‌ای وارداتی کشور از زمان آزادسازی واردات بدل می‌شود.

در حال حاضر واردات محصولات شماری از برندهای چینی و حتی چند برند تقریبا شناخته‌شده اروپایی قطعی شده و طبعا واردات سانگ یانگ کوراندو جمع خودروهای وارداتی را غنی‌تر از همیشه می‌کند.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران قطعی شد

خبرها حاکی از آن است که واردکنندگان برای دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل سانگ یانگ کوراندو فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این شاسی بلند کره‌ای قرار است به‌زودی روانه بازار ایران شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران قطعی شد

مشخصات فنی و امکانات سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو جدید در نسل چهارم با موتور 1.5 لیتری T-GDI وارد ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته AT ساخت آیسین ژاپن به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. این شاسی بلند کره‌ای در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل ثبت سفارش شده و به‌زودی وارد ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید ...   زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 بهمن موتور رسما اعلام شد

سانگ یانگ کوراندو جدید دارای ۴۴۵۰ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۷۵ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۷۵ میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین وزن نسخه تک دیفرانسیل آن حدود ۱۵۳۵ کیلوگرم و وزن نسخه دو دیفرانسیل آن نیز ۱۶۴۰ کیلوگرم اعلام شده است.

سانگ یانگ کوراندو جدید از امکانات رفاهی متعددی چون سنسورهای نور و باران، مولتی‌مدیا لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، تهویه مطبوع دو کاناله، تنظیم برقی صندلی راننده، نورپردازی کابین، شیفترهای پشت فرمان، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی این شاسی بلند کره‌ای نیز می‌توان به ۷ کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات سانگ یانگ کوراندو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا