بازار خودرو

طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

رح فروش تیگارد X35 اسفند 1401 توسط شرکت سانیا موتور رونمایی شد. در این طرح، این محصول با موعد تحویل 60 روز کاری و با قیمت قطعی عرضه می‌شود.

ثبت‌نام در این طرح فروش ویژه تنها از طریق سایت فروش اینترنتی تیگارد موتور به نشانی tigardmotor.com امکان‌پذیر خواهد بود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایران خودرو دیزل اسفند 1401 ؛ فوتون H4 و H5 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401

متقاضیان از ساعت 11 صبح پنجشنبه مورخ 25 اسفند 1401 با مراجعه به وبسایت تیگارد موتور امکان ثبت‌نام برای خرید تیگارد X35 را خواهند داشت. بخشنامه فروش تیگارد X35 از این قسمت قابل دانلود است.

طبق این بخشنامه تیگارد X35 با قیمت قطعی یک میلیارد و 49 میلیون تومان و موعد تحویل 60 روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی و آبنوسی (صدفی) به‌فروش خواهد رسید.

در صورت وجود هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو در روش فروش فوق العاده با موعد تحویل 60 روز کاری مطابق با ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 30 درصد سالیانه (2.5 درصد ماهانه)، خسارت تاخیر به طور روز شمار محاسبه و براساس ضوابط پرداخت خواهد شد.

تیگارد ایکس 35 یک کراس اوور اقتصادی و چینی با امکاناتی نظیر سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی 8 اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید ...   قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو خرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401

این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر بوده و توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت با گشتاور 210 نیوتن متر را دارد. جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی X35 منتقل خواهد کرد. برای جعبه دنده این خودرو حالت تعویض دنده مصنوعی 6 سرعته و اسپرت درنظر گرفته شده و با توجه به اطلاعات فاش شده از سوی بایک، این کراس اوور مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر را خواهد داشت.

فاصله محوری تیگارد X35 دو متر و 75 سانتی متر اعلام شده که این عدد حاکی شباهت بسیار این خودرو از نظر به سایر رقبای چینی خود مانند جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و… دارد.

طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401

تیگارد X35 با توجه به در اختیار داشتن قابلیت‌هایی همچون سقف پانوراما و ترمز پارک برقی، توانایی کسب جایگاه رقابتی مناسب خود را در بازار هم رده‌ها دارد. بااین‌حال در حوزه سایر امکانات این کراس اوور جدید، قابلیت رقابتی خاصی مشاهده نمی‌شود و امروزه بیشتر رقبای X35، در بازار ایران از چنین امکاناتی برخوردار هستند. همچنین در بخش قوای محرکه به‌نظر تیگارد ایکس 35 بعضاً در جایگاه بالاتری نسبت به رقبای خود قرار خواهد گرفت و در بعضی موارد نیز رقبا دیگر توانایی شکست محصول جدید سانیار موتور را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401 و مشخصات فنی این خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا