بازار خودرو

خلف وعده ایرانخودرو: عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه برای انجام فرایند جابجایی

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه توسط ایران خودرو به افکار عمومی لطمه زد. اما چرا ایران خودرو به وعده‌هایش عمل نمی‌کند؟

مدیرعامل ایران خودرو چندی پیش اعلام کرد که خودروهای هایما نیز امکان تغییر در سامانه یکپارچه وزرات صمت را دارند و کسانی که موعد تحویل خودروشان سال 1403 است می‌توانند این خودروها را با خودروی دیگری تعویض کنند. حال اما ظاهراً این شرکت خلف وعده کرده که و از زمان بازگشایی سامانه یکپارچه برای انجام فرایند جابجایی متقاضیان، خبری از محصولات هایما نیست.

کریپتال گلوبال

در عکسی که از پنل کاربری یکی از مشتریان در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده، می‌توان دید که در لیست محصولات قابل تعویض ایران خودرو، خبری از محصولات هایما نیست.

بیشتر بخوانید: زمان مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه فروش خودرو اردیبهشت 1402 اعلام شد؛ ایرانخودرو کنار کشید!

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه خبرساز شد

مقرر شده بود که متقاضیانی که تحویل خودروی آنها در سامانه یکپارچه خودرو سال ۱۴۰۳ بود از روز گذشته (پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری) امکان تغییر خودرو را داشته باشند.

عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه خبرساز شد

اما علی‌رغم وعده‌های مدیرعامل‌ ایران‌خودرو که گفته بود هایما هم بین گزینه‌های جابه‌جایی خواهد بود، خبری از این خودرو نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم عرضه محصولات هایما در سامانه یکپارچه و خلف وعده ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا