بازار خودرو

امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد

امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه در دسترس قرار گرفت. ثبت‌نام‌کنندگان طرح یکپارچه وزارت صمت از هم‌اکنون امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند.

بنابر اعلام مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت، از هم‌اکنون امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شده است. پیش‌تر اعلام شده بود که تمامی متقاضیان خودرو در سامانه یاد شده مالک خودرو خواهند شد و از بین مدل‌های متنوع از شرکت‌های مطرح خودروسازی در کشور می‌توانند یک مدل خودرو را انتخاب و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

ثبت‌نام در این طرح فروش مستلزم افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک‌های عامل بود و متقاضیان باید مبلغ 100 میلیون تومان را به حساب مذکور واریز می‌کردند. حال در خبرهای جدیدتری که بدست رسیده، اعلام شده که اولین دور تحویلی این خودروها از خرداد سال جاری آغاز خواهد شد. البته گفتنی است، آنطور که برخی از مشتریان گزارش داده‌اند، موعد تحویل آنها سال 1403 اعلام شده است که اعتراضات گسترده‌ای را نیز به همراه داشت.

حال مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند زمان و نوع خودرو تحویلی خود را ویرایش کنند تا شاید به نحوی این مشکلات مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات خودرو توسط وزارت صمت اعلام شد [+جدول نرخ تعرفه]

بیشتر بخوانید ...   لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 18 دی 1402 [قیمت روز خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی و اینرودز]

امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت برای هر متقاضی که رتبه‌بندی دریافت خودروی ثبت‌نامی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است، امکانی در نظر گرفته شده تا بتوانند در 3 اولویت متفاوت از میان 3 خودرو، اتومبیل مورد نظر را انتخاب کرده و آن را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرند. مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد:

متقاضیانی که قصد تحویل سریع‌تر خودرو را دارند می‌توانند از 5 اردیبهشت 1402 به سایت سامانه فروش یکپارچه به آدرس www.esalecar.ir مراجعه کرده و نوع و زمان تحویل خودرو را تغییر دهند.

امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه فراهم شد

همچنین پس از این‌که تمام متقاضیان فرایند تغییر زمان تحویل و مدل خودرو را انجام دادند، سامانه طبق اولویت‌بندی متقاضیان، فرایند پایش اطلاعات را انجام خواهد داد تا ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ نیز مشخص می‌شود. در واقع این سامانه به مدت ۵ روز از ۵ اردیبهشت فعال خواهد بود و پس از آن در ۳ روز فرایند پایش اطلاعات انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امکان تغییر زمان تحویل و نوع خودرو در سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا