هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Bard گوگل حالا می‌تواند کدنویسی و اشکال‌زدایی کند

گوگل که ماه گذشته هوش مصنوعی Bard را در حل مسائل ریاضی هوشمندتر کرده بود، حالا آن را برای کدنویسی و همچنین بررسی اشکالات و توضیح آن به کاربران به‌روزرسانی کرده است.

همانطور که گوگل در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، Bard اکنون می‌تواند با 20 زبان برنامه‌نویسی از جمله C++‎، جاوا و پایتون کدنویسی کند. علاوه بر این، با سایر محصولات گوگل یکپارچگی دارد و می‌تواند کدها را به Colab، پلتفرم ابری غول موتور جستجو برای پایتون ارائه کند. Bard همچنین اکنون می‌تواند در نوشتن توابع Google Sheets به کاربران کمک کند.

رفع مشکلات تولید شده با هوش مصنوعی Bard

دیگر ویژگی قابل توجه هوش مصنوعی گوگل، اشکال‌زدایی کدهایی است که تولید می‌کند. غول فناوری در پست خود توضیح داده در صورتی که خروجی ارائه‌شده موردانتظار شما نیست، دستور «this code didn’t work, please fix it» را به Bard ارائه کنید تا آن را دوباره بررسی کند.

علاوه بر تولید کد و اشکال‌زدایی، Bard همچنین می‌تواند برای کدهایی که نوشته توضیحاتی را ارائه کند. این ویژگی برای افرادی مناسب خواهد بود که تازه شروع به یادگیری برنامه‌نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید ...   با هوش مصنوعی جدید گوگل با بیش از 100 ساز مختلف موسیقی بسازید

در نهایت، گوگل به کاربران یادآوری می‌کند که Bard هنوز در مرحله «آزمایش اولیه» خود قرار دارد، بنابراین ممکن است کدهایی را به شما ارائه کند که خروجی مورد انتظار را تولید نمی‌کند یا بهینه نیستند:

«همیشه پاسخ‌های Bard را دوباره بررسی کنید و قبل از تکیه بر کد، خطاها، اشکالات و آسیب‌پذیری‌های آن را به دقت آزمایش و بررسی کنید.»

گوگل که در چند وقت گذشته تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی کرده است، در دومین روز از ماه فروردین چت‌بات Bard خود را به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار داد. این شرکت همچنین روز گذشته از ادغام تیم Brain با دیپ‌مایند خبر داد که به‌موجب آن گروه جدیدی به نام گوگل دیپ‌مایند با مدیریت «دمیس هاسابیس» شکل می‌گیرد.


Source link

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا