آمازون به تازگی ابزار جدیدی برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی را معرفی کرد + ویدیو
ویدئوهای تولیدشده با استفاده از ابزار رایگان Video Generator که قابلیت برجستهسازی نحوه عملکرد محصولات را در بر دارد، به زودی نقشی اساسی در تبلیغات ویدیویی آمازون ایفا خواهند کرد.
طبق تازهترین گزارشها، آمازون فرآیند خلق تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای فروشندگانش به طرز چشمگیری تسهیل کرده و در برخی موارد، این فرآیند تنها با یک کلیک امکانپذیر شده است. این ابزار رایگان، که سال گذشته بهصورت نسخه بتا رونمایی شد، اکنون با ویژگیهای بهروز شده در دسترس فروشندگان ایالات متحده قرار گرفته و این امکان را فراهم میآورد تا ویدیوهایی با کیفیت فوتورئالیستی در کمتر از پنج دقیقه تهیه کنند.
معرفی ابزار تولید تبلیغ هوش مصنوعی Video Generator آمازون
یکی از امکانات تازهای که به این ابزار افزوده شده، قدرت نمایش پویاتر محصولات در حین استفاده است. آمازون اعلام کرده که این ویژگی به ویژه برای معرفی کالاهایی نظیر اسباببازیها، ابزارآلات و لوازم جانبی پوشیدنی بسیار کارآمد است. به عنوان نمونه، این ابزار میتواند ویدیوهایی خلق کند که در آن یک فرد ساعت مچی بر دست دارد و به آن مینگرد؛ در حالی که در گذشته تنها تصویری ثابت از ساعت روی سطحی نمایش داده میشد.
این سیستم قادر است شش نسخه مجزا از ویدیو را تولید کند که کاربران میتوانند بین آنها کنند. همچنین این امکان برای آنها مهیا است که در نسخه نهایی لوگوی برند خود را قرار دهند.
ابزار Video Generator اکنون قادر به تولید تبلیغاتی با صحنههای متصل است که نمایش انسانها، حیوانات خانگی، متنهای موجود بر روی تصویر و موسیقی پسزمینه را شامل میشود. جدول زمانبندی ویرایش در ویدیوی تبلیغاتی آمازون نشاندهنده این است که طول این تبلیغات حداکثر به 21 ثانیه خواهد رسید. تبلیغات نهایی از نظر ساختار و سبک، بیشتر به آگهیهای تلویزیونی سنتی شباهت دارند تا ویدیوهای خام تولیدشده توسط ابزارهایی نظیر Sora از OpenAI یا Adobe Firefly.
امکان جدید خلاصهسازی ویدیو میتواند تبلیغات کوتاه و مختصری از ویدیوهای موجود مانند دموها، آموزشها و محتوای انتشار یافته در شبکههای اجتماعی تولید کند. آمازون اعلام کرده که این ابزار بهطور خودکار قادر است بخشهای مهم ویدیو را شناسایی کرده و استخراج نماید تا ویدیوهای جدید سازگار با کمپینهای تبلیغاتی ساخته شود. همچنین گزینهای برای تولید کلیپهای کوتاه به سبک GIF از تصویر بهصورت یککلیک فراهم شده است.
با توجه به اینکه این ابزار اکنون بهطور عمومی و رایگان در ایالات متحده در دسترس است، پیشبینی میشود که فروشندگان آمازون به زودی بهطور گستردهای از تبلیغات ویدیویی تولیدی با هوش مصنوعی بهرهبرداری کنند.